Kat der er blevet mishandlet! Hvis i hører noget sig til!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2013

MortilElias2010

AnthonsMor skriver:

De er vidst fundet.. Gedsted er gudskelov ikke særlig stor..

Men stakkels kat og stakkels ejer!!

Jeg syntes ikke at kunne finde oplysninger om at de har fundet gerningsmanden/mændene (ikke at undlade kvinder kan have deltaget) - hverken via linket eller i nogen af de mange dyregrupper jeg er del af eller nyhederne fra området... så hvor har du din formodning fra? 

Dusøren er på 5000kr. fra DB. 

Håber de finder de modbydelige implicerede sadistiske møgsvin! Enough Said! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2013

AnthonsMor

MortilElias2010 skriver:

Jeg syntes ikke at kunne finde oplysninger om at de har fundet gerningsmanden/mændene (ikke at undlade kvinder kan have deltaget) - hverken via linket eller i nogen af de mange dyregrupper jeg er del af eller nyhederne fra området... så hvor har du din formodning fra? 

Dusøren er på 5000kr. fra DB. 

Håber de finder de modbydelige implicerede sadistiske møgsvin! Enough Said! 

Jeg synes bare jeg har læst det på FB et sted, men det kan godt være jeg har læst forkert!

Anmeld

29. september 2013

asff

Anonym skriver:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153255409890158&set=a.10150878721920158.743741.571570157&type=1

Fy for satan De skulle kastreres og tvinges til at æde deres klamme klunker! Hvor er det synd for din lille missekat.

Men, måske skulle du skrive en ''advarsel'' - for det er et rigtig trist billede, og jeg ville ikke læse tråden, hvis jeg vidste, at der lå et billede af en mishandlet kat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.