Størrelsen på autostolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

Ayasmor

Miin'Baby'Mus skriver:

Kunne se at man kunne få nogle der både kun bruges forudvendt og bagudvendt hvis det endelig skulle være og det var ret smart synes jeg. Er lidt pylleret, så var heller ikke selv særlig glad ved tanken om at hun skulle vende forud.

Jaa, men synes det her efterårsvejr er så svært og vil jo ikke at hun bliver syg 

Det er nemlig rigtig smart. I Sverige, mener jeg det er, er det eks. også et lovkrav med bagudvendte autostole frem til 4-års alderen Det kan jeg godt forstå, man vil jo gerne sikre sine børn bedst muligt i tilfælde af, at uheldet skulle være ude.

Nej, det er ikke nemt sådan som det skifter. Min datter er dec. barn og var derfor ret stor da vi nåede efteråret året efter. Jeg gjorde det, at jeg gav hende alm. tøj på og så pakkede en dyne godt omkring hende til vi kom ud i bilen. Når bilen så var varm, så kunne jeg tage dynen af hende Hun kunne være i stolen i nogle mdr. mere ved at gøre det på den måde. Ellers tror jeg også, at hun ville have siddet i spænd deri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

L&V

Miin'Baby'Mus skriver:

Vi står og skal finde en større autostol da vores bette trold er ved at være for stor til babay-autostolen 

Kan se at de fås i 9-18 kg og 9-36 kg (ved godt at der er flere størrelser), men hvad anbefaler/købte i og hvorfor? 

Jeg ville klart vælge en 9-18 der er saft susemer stor foskel på et barn på 9kg og et på 36 og ofte ska man ta dele af hen af vejen og de er som regel testet en del dårligere end 9-18.. Måske der kommer ny regel der hedder sig de ska sidde bagudvendt så det ville jeg nok os priotere

Anmeld

23. september 2013

Hullabullabulla

Miin'Baby'Mus skriver:

Vi står og skal finde en større autostol da vores bette trold er ved at være for stor til babay-autostolen 

Kan se at de fås i 9-18 kg og 9-36 kg (ved godt at der er flere størrelser), men hvad anbefaler/købte i og hvorfor? 

Vi står i samme dilemma, min søn er dog kun 6,5 måned men er 75 cm lang og vejer 10 kg.. Vi overvejer en cybex sirona da den kan anvendes både forudvendt og bagudvendt

Anmeld

23. september 2013

Miin'Baby'Mus

Ayasmor skriver:

Det er nemlig rigtig smart. I Sverige, mener jeg det er, er det eks. også et lovkrav med bagudvendte autostole frem til 4-års alderen Det kan jeg godt forstå, man vil jo gerne sikre sine børn bedst muligt i tilfælde af, at uheldet skulle være ude.

Nej, det er ikke nemt sådan som det skifter. Min datter er dec. barn og var derfor ret stor da vi nåede efteråret året efter. Jeg gjorde det, at jeg gav hende alm. tøj på og så pakkede en dyne godt omkring hende til vi kom ud i bilen. Når bilen så var varm, så kunne jeg tage dynen af hende Hun kunne være i stolen i nogle mdr. mere ved at gøre det på den måde. Ellers tror jeg også, at hun ville have siddet i spænd deri.

Det kunne man selvfølgelig gøre, det må jeg lige huske på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.