30+0 med prinsessen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
7 synes godt om
23. september 2013

NovemberBaby2013

Hurra 10 uger (70 dage) til termin! Inden længe begynder jeg at vaske tøj, tæpper, stofbleer osv. Min krop kan godt mærke at den er begyndt at blive belastet en del, puha! Vægten siger også +13,2 kg nu.. På onsdag skal jeg til vægtscanning, manden skal på arbejde, så mine forældre tager med. Det glæder jeg mig til, de har aldrig set en scanning før, så det bliver spændende. Fredag skal manden og jeg til 3. JM besøg .
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

NovemberBaby2013

Håber at alle nyder deres maver!

Anmeld

24. september 2013

asff

DecemberBaby2013 skriver:

Hurra 10 uger (70 dage) til termin! Inden længe begynder jeg at vaske tøj, tæpper, stofbleer osv. Min krop kan godt mærke at den er begyndt at blive belastet en del, puha! Vægten siger også +13,2 kg nu.. På onsdag skal jeg til vægtscanning, manden skal på arbejde, så mine forældre tager med. Det glæder jeg mig til, de har aldrig set en scanning før, så det bliver spændende. Fredag skal manden og jeg til 3. JM besøg .

Årh hvor er du bare smuk

Anmeld

24. september 2013

NovemberBaby2013

asff skriver:

Årh hvor er du bare smuk

Tak

Anmeld

24. september 2013

B&J

Sikke en smuk mave du har og tænk hvor kort tid der er til nu ihhh hvor bliver det spænde

Anmeld

24. september 2013

NovemberBaby2013

B&J skriver:

Sikke en smuk mave du har og tænk hvor kort tid der er til nu ihhh hvor bliver det spænde

Tak .
Ja, vi glæder os helt vildt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.