Varme og el

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. september 2013

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Hej alle sammen..

Længe siden jeg sidst har kigget ind.

Blot et spørgsmål.. Jer der bor i en alminde lejlighed, hvad betaler i, i el og varme?

Er det ikke noget med at det betales hver 3 mdr. 

Jeg kommer til at være enlig men min søn, og prøver at smide et budget sammen, men alle de priser jeg ser, stemmer ikke overens med hvad vi betaler hvor vi bor nu.

Der betaler vi ca 1300 kr hver 3 mdr til dong? Passer der meget godt når man har været 3 mennesker?

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Mamalou

Jeg betaler vist 1000-1100 kr i kvartalet og jeg bor alene med min søn, så jeg vil sige at det passer meget godt med de 1300 kr  

Vh. Louise

Anmeld

23. september 2013

Benjamins'mor

Vi bor til leje og betaler aconto sammen med huslejen hver måned - altså varme og vand - tror vi betaler lidt over 1000 kr.
Og så betaler vi el hver fjerde måned, har ikke helt styr på det endnu da vi næsten lige er flyttet ind og de har sat os lidt lavt (1800 hver 4 måned, før betalte vi 2600 i mindre bolig).

Anmeld

23. september 2013

Mettefpigen

Jeg betaler ca 1500 om måneden for el/vand og varme....

Anmeld

23. september 2013

CaWi

Vi betaler små 2000 kr i el i kvartalet.
Varmen er på 700kr på acconto hver måned.

Anmeld

23. september 2013

Kofoed.

vi betaler 1800 hver 3. måned i el, vi har både vaskemaskine og opvasker, som tager godt med el (og vand).

varme giver vi 800 aconto hver måned, men jeg ved vi bruger mindre og vi har hver år fået penge tilbage i varme.

Anmeld

23. september 2013

Zelinasmor

Vi betaler fast 500kr i måneden til varme. Strøm er hver 3 måned og den ligger på 1100kr ca. Vi er dog 2 voksne og et barn.

Anmeld

23. september 2013

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Tusind tak alle sammen. Er virkelig glad for i lige ville give jer tid til at svare 

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.