er ked af min mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. september 2013

Anonym trådstarter

jeg er 36+0 og jeg er så ked af min mave. 

det følels som om baby ligger stadig helt oppe under mine ribben (3 kilo der trykker - av) 

dette betyder så at det nederste af min mave bare hænger og dingler. 

og andre kan se at den rykker med når jeg går. 

kommer jeg slet ikke til at se rigtig gravid ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Trekløver(:

Alle graviditeter og maver er forskellige, er da sikker på du ser flot gravid ud selvom din baby ligger langt oppe. Mon ikke snart h*n kommer længere ned nu du er så langt henne  

Anmeld

23. september 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Alle graviditeter og maver er forskellige, er da sikker på du ser flot gravid ud selvom din baby ligger langt oppe. Mon ikke snart h*n kommer længere ned nu du er så langt henne  

ser måske en smule gravid ud med kan se at folk kigger en ekstra gang nu det hele bevæger sig underligt

havde forberedt mig på at maven ville hænge når jeg havde født men da ikke inden

forstår ikke hvor den ekstra hud kommer fra for den har ikke heletiden været sådan 

Anmeld

23. september 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

ser måske en smule gravid ud med kan se at folk kigger en ekstra gang nu det hele bevæger sig underligt

havde forberedt mig på at maven ville hænge når jeg havde født men da ikke inden

forstår ikke hvor den ekstra hud kommer fra for den har ikke heletiden været sådan 

Hvis hele din mave har været udspildet, også den nederste del af maven kan det så ikke være derfor den hænger lidt forneden? Baby ligger måske anderledes nu end før i graviditeten ( altså højere oppe ). 

Anmeld

23. september 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

jeg er 36+0 og jeg er så ked af min mave. 

det følels som om baby ligger stadig helt oppe under mine ribben (3 kilo der trykker - av) 

dette betyder så at det nederste af min mave bare hænger og dingler. 

og andre kan se at den rykker med når jeg går. 

kommer jeg slet ikke til at se rigtig gravid ud? 

Kæreste ven

jeg har ikke prøvet at være gravid - MEN blævre vommen kender jeg jeg er ikke voldsomt kraftig...men nuvel en smule trin ... og når jeg tager på så er det ALTID på maven - og jeg kan mærke den vibrer, som et jordskælv MED EFTERSKÆLV, når jeg går!!

Jeg har købt en "slanketop" ikke sådan en super stram en, men lige så den tager det værste gelly-belly vrik.

Du kan intet gøre ved hvordan mavsen ser ud - MEN du kan gøre noget ved indpakningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.