Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Ja så rammer hvalpene snart 5 uger Og skal lige love for at der er fart over feltet herhjemme De stikker af, gøer, knurrer og leger Deres personligheder er virkelig ved at komme frem nu De er vidt forskellige i udseende, der er ikke to der er ens Hihi.. Og så lidt billeder af mine små monstre (de lyder som monstre når de leger )
Ja så rammer hvalpene snart 5 uger Og skal lige love for at der er fart over feltet herhjemme De stikker af, gøer, knurrer og leger Deres personligheder er virkelig ved at komme frem nu De er vidt forskellige i udseende, der er ikke to der er ens Hihi.. Og så lidt billeder af mine små monstre (de lyder som monstre når de leger )
Hvor er de dog søde og nuttet Hvilken race er det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnL skriver: Hvor er de dog søde og nuttet Hvilken race er det?
o1Mutte skriver: De er en god blanding Mor er Boston terrier/ dansk svensk gårdhundFar er pekingeser
De er en god blanding Mor er Boston terrier/ dansk svensk gårdhundFar er pekingeser
Oki, de er godt nok søde
ÅRH
Du skal endelig ikke skrive din adr, så står jeg udenfor din dør om lidt
Nåååh -Hvad koster de ?
asff skriver: ÅRH Du skal endelig ikke skrive din adr, så står jeg udenfor din dør om lidt
Carina:-) skriver: Nåååh -Hvad koster de ?
Årh hvor er de altså kære!
Manden og jeg har faktisk så sent som idag snakket om at adopterer en Dansk/Svensk gårdhund ind i familien. Nu er hvalpene jo en blanding, men hvordan ser det ud med pelsen, bliver de kort, blanding eller langhåret?
Hønsemor skriver: Årh hvor er de altså kære! Manden og jeg har faktisk så sent som idag snakket om at adopterer en Dansk/Svensk gårdhund ind i familien. Nu er hvalpene jo en blanding, men hvordan ser det ud med pelsen, bliver de kort, blanding eller langhåret?
o1Mutte skriver:Ja så rammer hvalpene snart 5 uger Og skal lige love for at der er fart over feltet herhjemme De stikker af, gøer, knurrer og leger Deres personligheder er virkelig ved at komme frem nu De er vidt forskellige i udseende, der er ikke to der er ens Hihi.. Og så lidt billeder af mine små monstre (de lyder som monstre når de leger )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128