Bryllup og barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

serinasmor

Nessie skriver:

I Kolding

hmm .. det er nok for langt væk for min veninde

Håber i finder en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Nessie

serinasmor skriver:

hmm .. det er nok for langt væk for min veninde

Håber i finder en

Tak 

Anmeld

1. oktober 2013

Lund18

Jeg har købt min over http://www.jjshouse.com/ mega billige kjole men fantastisk kvalitet og hurtig levering (husk dog der skal betales told afgift) ! skal giftes her i november og glæder mig sådan til at få kjolen på og vise den frem

Anmeld

13. oktober 2013

Nessie

Lund18 skriver:

Jeg har købt min over http://www.jjshouse.com/ mega billige kjole men fantastisk kvalitet og hurtig levering (husk dog der skal betales told afgift) ! skal giftes her i november og glæder mig sådan til at få kjolen på og vise den frem

Der kiggede jeg også,  og på www.lightinthehouse.com,  men man skulle selv tage mål, og så turde jeg ikke. 

Men der er lagersalg hos Lilly i Vejle, og jeg har fået kjole, sko, slør, taske og jakke for 1.000 kr 

Anmeld

13. oktober 2013

Kløver

Nessie skriver:

Vi har bestemt os for at blive gift, når Isabella skal døbes 

Det bliver på vores 8 års dag, d. 28. december.

Det blev sådan en lidt "hurtig" beslutning, så vi har ikke nået at spare noget sammen.

Er der nogen der kender til steder i Kolding-området, hvor man kan købe brudekjoler som er rimelig billige? Det skal være en knælang kjole, da det bliver et "frokost"-bryllup.

Og hvis der er nogen der ved hvor det er godt at bestille mad, også rimelig billigt, så sig endelig til 

Hvert år omkring denne tid har Lilly sådan noget outlet halløj, i vejle, hvor man bestiller tid, og kan købe udgåede modeller

Anmeld

13. oktober 2013

TrineMine86

Nessie skriver:

Der kiggede jeg også,  og på www.lightinthehouse.com,  men man skulle selv tage mål, og så turde jeg ikke. 

Men der er lagersalg hos Lilly i Vejle, og jeg har fået kjole, sko, slør, taske og jakke for 1.000 kr 

Hvor længe er der lagersalg? 

Anmeld

15. oktober 2013

Nessie

Maja84 skriver:

Hvert år omkring denne tid har Lilly sådan noget outlet halløj, i vejle, hvor man bestiller tid, og kan købe udgåede modeller

ja, har været deroppe og fik det hele for 1.000 kr 

Anmeld

15. oktober 2013

Nessie

TrineMine86 skriver:

Hvor længe er der lagersalg? 

hele oktober måned.

der var lange kjoler til 1.500 kr. og korte til 500 

Anmeld

15. oktober 2013

Hullabullabulla

Vi har bestemt os for at blive gift, når Isabella skal døbes 

Det bliver på vores 8 års dag, d. 28. december.

Det blev sådan en lidt "hurtig" beslutning, så vi har ikke nået at spare noget sammen.

Er der nogen der kender til steder i Kolding-området, hvor man kan købe brudekjoler som er rimelig billige? Det skal være en knælang kjole, da det bliver et "frokost"-bryllup.

Og hvis der er nogen der ved hvor det er godt at bestille mad, også rimelig billigt, så sig endelig til 

Lilly har vist outlet udsalg her i oktober , 1500 for en kjole, mener det er i Vejle

Edit: kan jeg se at du vidste

Anmeld

15. oktober 2013

Moma

Stort tillykke med det forestående bryllup og barnedåb! Skønt du nåede lagersalget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.