Dreng/pige?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
6 svar
4 synes godt om
22. september 2013

Viktors mor

Jeg har været til NF scanning i uge 13 hvor min kæreste spurgte til kønnet og vi fik at vide at det højst sandsynligt var en lille dreng der var derinde i babyhulen men at hun selvfølgelig ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.

Så er mit spørgsmål til jer derude, har I prøvet at få et køn at vide til uge 13 scanningen og så få et andet køn at vide til uge 20 scanningen??

Jeg har selvfølgelig gemt en del af vores søns tøj som den eventuelle lillebror kan arve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

mulle85

Viktors mor skriver:

Jeg har været til NF scanning i uge 13 hvor min kæreste spurgte til kønnet og vi fik at vide at det højst sandsynligt var en lille dreng der var derinde i babyhulen men at hun selvfølgelig ikke kunne sige det med 100% sikkerhed.

Så er mit spørgsmål til jer derude, har I prøvet at få et køn at vide til uge 13 scanningen og så få et andet køn at vide til uge 20 scanningen??

Jeg har selvfølgelig gemt en del af vores søns tøj som den eventuelle lillebror kan arve

Var til ekstra scanning grundet smerter vi spurgte til kønnet og han var næsten sikker på pige, til md var det dog blevet til en dreng og ud kom en dreng!

Anmeld

23. september 2013

Kløver

Forstår faktisk ikke hvorfor de fortæller det, både etisk, men også fordi i slet ikke kan regne med det, det kan aller tidligst ses fra uge 14+ og de anbefaler flere stegerset vente til uge 16 eller 17. Grunden er str på klitoris og penis har næsten samme str på det tidlige tidspunkt og derfor kan man ikke se forskel, de kan lun finde ud af det hvis de tager en fostervandsprøve.

Jeg ville slet ikke regne med noget og ville jeg vide køn, ville jeg købe en kønsscanning, så er man mere sikker ( vi ville vide køn 2 gang og var til kønsscanning i uge 15+ )

Anmeld

23. september 2013

Babydream2013

Til vores nf sagde hun en dreng og til en kønsscanning 17+  stadig dreng. 

Der var/er ingen tvivl om det for han viste den meget stolt frem.

Mener at ha hørt de har nemmere ved at se det når det er en dreng...en pige kan de godt være i tvivl om......om det passer ved jeg altså ikke.

Anmeld

24. september 2013

mrhl

Da jeg var til NF sagde hun det lignede en dreng. Men til MD og efterfølgende kønsscanning viste det sig at være en lille pige :-)

Anmeld

24. september 2013

DianaRJS

Viktors mor skriver:

sandsynligheden for at scanningslægen har set rigtig er ret stor da det er en dreng MEN jegville overhovedet ikke stole på det så tidligt... jeg ventergodt nok tvillinger og var til kønsscanning 14+ og der havde hun rigtig svært ved at finde ud af kønene, drengen blev hurtig fundet ud af var en dreng, det tog max 2 min, men pigen brugte hun faktisk 15 min på da hun selv blev helt i tvivl.... dog valgte vi at lige høre en ekstra gang til md, bare så vi var helt sikre fanme træls at stå med en masse lysserødt/lilla/rødt tøj hvis det så viste sig at være 2 drenge

Anmeld

30. september 2013

Viktors mor

Tak for alle jeres svar  Jeg må vente og se til 20 ugers scanningen som er den 4/11, åh det er bare så svært når man er så nysgerrig som mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.