Hej allesammen !
Jeg går på 4. år på Læreruddannelsen, og er i dag 11+5 
Jeg føler virkelig at det er svært at holde koncentrationen omkring studiet! Når jeg kommer hjem fra undervisning og/eller gruppearbejde er jeg bare totalt udkørt, og det er heldigt hvis jeg kan tage mig sammen til at få lavet lektier i bare 1 time !
Jeg føler virkelig jeg svigter min studiegruppe, da jeg har haft en del sygedage pga kvalme/opkast og de er virkelig søde og forstående - men samvittigheden nager mig alligevel , det er jo ikke den slags studiemakker jeg vil være !
Desuden har jeg generelt bare virkelig svært ved at finde motivationen til at lave noget! Jeg vil jo meget hellere læse om graviditet, babyer, gode tips og kigge rundt på nettet efter babytøj og barnevogne!
Jeg starter i praktik om 2 uger, og ved virkelig ikke hvordan det skal gå, hvis jeg fortsætter sådan her !
Det skal lige tilføjes at jeg generelt godt kan følge med i undervisningen, og jeg klarer mig normalt rigtig godt på studiet - det virker bare ikke så "vigtigt" mere i fht det og skulle være mor om 6 måneder!
Så jeg efterlyser virkelig gode råd til hvordan i klarede jer igennem og holdte koncentrationen omkring studiet under jeres graviditet?
Anmeld