Ondt når jeg nyser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
2 synes godt om
22. september 2013

1234rj

Hej piger jeg er første gangs gravid og der er en masse ting jeg aldrig har mærket før i/ved min krop.. Jeg føler mig helt uvidende omkring hvad der er 'rigtigt' og hvad der er forkert.. Men når jeg nyser er det som om noget nede i maven bliver trukket sammen?? Ude i begge sider.. Det gør ondt i det øjeblik jeg nyser sådan havde jeg det ikke inden.. Er det normalt?? Det skal måske siges at jeg kun er i 8ende uge. 

På forhånd tak :-) og god søndag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Diana2013

1234rj skriver:

Hej piger jeg er første gangs gravid og der er en masse ting jeg aldrig har mærket før i/ved min krop.. Jeg føler mig helt uvidende omkring hvad der er 'rigtigt' og hvad der er forkert.. Men når jeg nyser er det som om noget nede i maven bliver trukket sammen?? Ude i begge sider.. Det gør ondt i det øjeblik jeg nyser sådan havde jeg det ikke inden.. Er det normalt?? Det skal måske siges at jeg kun er i 8ende uge. 

Hej jeps det er helt normalt. Det gjorde det også ved mig, det er pga man udvider sig

Anmeld

22. september 2013

Frk. Himmelblå

1234rj skriver:

Hej, ja det er helt normalt. Tror det er ligamenterne, der gør ondt, når man nyser. Av, det kan faktisk gøre temmeligt nas, men heldigvis er det jo ovre med det samme igen

Anmeld

22. september 2013

1234rj

Diana2013 skriver:

Hej jeps det er helt normalt. Det gjorde det også ved mig, det er pga man udvider sig

Super, mange tak!:-) hehe.  man går jo her og er små nervøs konstant.. 

Anmeld

22. september 2013

Isabella_mor

ja det er normalt. og jeg troede btw at jeg skulle dø hver gang jeg skulle nyse.

Anmeld

22. september 2013

1234rj

Frk. Himmelblå skriver:

Hej, ja det er helt normalt. Tror det er ligamenterne, der gør ondt, når man nyser. Av, det kan faktisk gøre temmeligt nas, men heldigvis er det jo ovre med det samme igen

ja det kan så ;-) mange tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.