Hård mave... Av av av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2013

Christina74

Et brev movicol næsten dagligt gør det for mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Menne

HUSK har også hjulpet mig. Jeg har spist det med yoghurt hver morgen i en lang periode

Anmeld

22. september 2013

MorEllen

Malaika2014 skriver:

Spørgsmålet er simpelt: Hvad gør I for at undgå hård mave og hvad gør I, når det først er opstået?

Ja, jeg ved, det er et lidt "ulækkert" spørgsmål, men nørj, hvor gjorde det ondt i morges, da jeg for første gang nogensinde havde så hård mave, at det går under kategorien forstoppelse. Jeg startede på jern for en uge siden, og jeg ved, at hård mave er en naturlig følge deraf, men seriøst!... AV!... Det gjorde mindre ondt, da jeg skulle føde første gang (for 10 år siden). Har spist sundt og fiberrigt, har drukket mere vand de sidste 10 uger end jeg nogensinde har gjort før i mit liv... Men lige lidt har det hjulpet.

Har I nogle erfaringer med dette lidt ubehagelige emne?

Nogle får bare mere hård mave end andre under graviditet.. også skal man jo tage jern i tillæg, og det gør jo ikke situationen just bedre Da er motion, vand og sund kost ikke nok. Jeg har brugt HUSK hver dag gennem hele min graviditet, og det har fungeret godt. Når du har så hård mave som du beskriver ville jeg have prøvet det, eller noget lignende. Husk at du er mere udsat for hæmorider når du har hård mave..

Anmeld

22. september 2013

Palaja

Jeg skiftede til Hemo-Jern og det virkede. Fik seriøst hård mave af gravijern, det var skrækkeligt, puha ... 

Anmeld

22. september 2013

Benjamins'mor

Da jeg ventede min søn fik jeg hård mave af jern tabeletterne, der fik jeg nogen piller mod forstoppelse af min læge som hjalp rigtigt meget. Ved godt der er forskel på forstoppelse og hård mave, men mon ikke du evt kan snakke med lægen om det, kan være der også findes noget mod hård mave.

Anmeld

22. september 2013

AnnaK89

Blåbær og sveskejuice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.