6+3 kan det ses??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
3 svar
2 synes godt om
22. september 2013

Anonym trådstarter

jeg kan ikke helt se om jeg bare er oppustet eller det er en lille babybule. Hvad siger i?

info: Testede positiv for to uger siden, og er lykkelig! Faren er dog ikke i billedet, så det er bare lille bebs og jeg :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg kan ikke helt se om jeg bare er oppustet eller det er en lille babybule. Hvad siger i?

info: Testede positiv for to uger siden, og er lykkelig! Faren er dog ikke i billedet, så det er bare lille bebs og jeg :-)

Det er oppustethed
Så tidlig er dit foster jo faktisk kun få mm langt, så det rækker slet ikke så højt op

Men bare vent, om få uger aftager det oppustet, også kommer den rigtige bule

Anmeld

22. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Tror desværre du bare er oppustet, med mindre det ikke er dit første barn? Min mave har set sådan ud (ca) i 2 mdr nu, og synes ikke der er sket nogen forskel (er 12+1)

Men stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

22. september 2013

FrkZier

Anonym skriver:

så tidligt i graviditeten er det udelukkende oppustethed, spiren er jo mini mini lille på nuværende tidspunkt

men bare rolig, det skal nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.