afkortet cervix og hoste???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2013

DianaRJS

sagen er den min cervix er afkortet til 2 cm, og jeg de sidste 3 uger har hatet uden stop, hver gang jeg er ved at komme ovenpå bliver jeg smittet af en af drengene igen da vi alle lige lagt syge. MEN er der nogen der ved om det er med til at afkortet cervix yderligere eller????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

DianaRJS

DianaRJS skriver:

sagen er den min cervix er afkortet til 2 cm, og jeg de sidste 3 uger har hatet uden stop, hver gang jeg er ved at komme ovenpå bliver jeg smittet af en af drengene igen da vi alle lige lagt syge. MEN er der nogen der ved om det er med til at afkortet cervix yderligere eller????

skulle så stå  har hostet i de 3 uger ikke hatet

Anmeld

22. september 2013

Muhmi

Jeg har fået at vide at det ikke skulle have nogen indvirkning på sådan noget... Men det var bare hvad min jordemoder sagde

Anmeld

22. september 2013

DianaRJS

Muhmi skriver:

Jeg har fået at vide at det ikke skulle have nogen indvirkning på sådan noget... Men det var bare hvad min jordemoder sagde

er også hvadjeg sådan har kunnet læse mig til, men det er hvis den har været normal, og er min jo slet ikke, men er nok bare en anelse for doven til at ringe til min jm og høre da jeg skal til jm i morgen og scanning tirsdag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.