til alle med en big star supreme :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. september 2013

Mn101186

Kæresten og jeg har været rundt og kigge på samtligr barnevogne vi har begge to forholdsvis to små biler. 

Men nu til det store spørgsmål hvor meget måler jeres emmaljunga bss på langs når den er sammenklappet?? På hjemmesiden ståt der 94 cm  - dog kan den ikke være i min kærestes bil som måler - sjovt nok 99 cm på det korteste stykke  

Håber nogle vil hjælpe og evt fortælle om vi klapper styret for lidt sammen eller en anden sjov lille fejl, da vi ellers ville kun have det hele i bilerne

Kh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

Mette M

Mn101186 skriver:

Kæresten og jeg har været rundt og kigge på samtligr barnevogne vi har begge to forholdsvis to små biler. 

Men nu til det store spørgsmål hvor meget måler jeres emmaljunga bss på langs når den er sammenklappet?? På hjemmesiden ståt der 94 cm  - dog kan den ikke være i min kærestes bil som måler - sjovt nok 99 cm på det korteste stykke  

Håber nogle vil hjælpe og evt fortælle om vi klapper styret for lidt sammen eller en anden sjov lille fejl, da vi ellers ville kun have det hele i bilerne

Kh Mette

Vi klapper den sammen, tager hjulene af i den ene side og drejer styret så det fylder mindst muligt. Ved ikke lige målene på det..

Anmeld

22. september 2013

Mn101186

Vi har også prøvet at tage hjulene af og det hele - men det er stadig længden derdriller så mere om det er os der er klossede og ikke gør det rigtig siden vi ikke kan få den til at være der eller om målene på diverse hjemmesider er forkerte så mere hvis der var en venlig sjæl som ville måle deres

Anmeld

22. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da vi ventede thea, gik jeg i baby Sam og bad dem om hjælp til at pakke barnvognen i bilen, så jeg ku se hvordan man gjorde. Så måske en ide, at i ku be dem prøve at pakke barnevognen i jeres bil, inden i køber?? 

Vi havde en lille bil, og valgte derfor en brio kompakt. På det tidspunkt reklamerede de med at den ku pakkes i alle biler. Ku ik lige gennemskue hvordan de ku få den i vores, men det ku de sagtnes. 

Så hvis ik det lige ska være den vogn i kigger på, ka jeg i hvert fald varmt anbefale brio kompakt!! Vh stine

Anmeld

22. september 2013

Mn101186

Min kæreste har selv kigget på brio som du har, men problemet er at vi ikke kan finde den hos forhandlerne eller deres egen hjemmeside.  Så den røg hurtig til bunds. Vi har også været hos tre forskellige babysams og alle steder skulle vi selv pakke bilen.. det ene sted stod ekspedienten dog og kiggede på men ingen gode råd fra deres side.. så derfor jeg ville spørge herinde da vi er lidt lost nu.. 

Anmeld

22. september 2013

FrkZier

Mn101186 skriver:

Kh Mette

vi har en Hyndai i30 - barnevognen kan kun være der hvis vi tager hjulene af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.