Jeg mangler overskud i hverdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
4 svar
1 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg blev mor for 7 mdr siden. Og den sidste tid jeg mangler bare energi, eller måske det er depresion?

Hele min graviditet og nu barselorlov jeg er aktiv jobsøgende, fordi jeg vil så gerne finde job. Den fri tid når søn sover, jeg sende ansøgninger- hver dag.

Derudover det er mig kun stå op om natten til søn og det er kun mig der passe ham hele dagen.

Min kærste arbejde meget. Han kommer hjem for at spise aftensmad og sove. Han har ikke tid til at hjælpe med: købe ind, lave aftensmad, eller bare avlyse mig og passe vores søn).

Syntes at jeg ikke nyde den "dejligt tid-barselorlov" som andre og at være 100% til baby. Det gøre mig så trist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg blev mor for 7 mdr siden. Og den sidste tid jeg mangler bare energi, eller måske det er depresion?

Hele min graviditet og nu barselorlov jeg er aktiv jobsøgende, fordi jeg vil så gerne finde job. Den fri tid når søn sover, jeg sende ansøgninger- hver dag.

Derudover det er mig kun stå op om natten til søn og det er kun mig der passe ham hele dagen.

Min kærste arbejde meget. Han kommer hjem for at spise aftensmad og sove. Han har ikke tid til at hjælpe med: købe ind, lave aftensmad, eller bare avlyse mig og passe vores søn).

Syntes at jeg ikke nyde den "dejligt tid-barselorlov" som andre og at være 100% til baby. Det gøre mig så trist.

Tro mig jeg ved det ikke er sjovt at være jobsøgende ... Hvad med at du giver dig selv fri den næste uges tid (fra alt der hedder ansøgning)- du er jo altså trods alt på barsel og IKKE bare jobsøgende.... Det bliver du ikke mindre ledig af men måske får du noget mere overskud

Anmeld

22. september 2013

tithi

Hej alle

Hej. Jeg tror de fleste mødre på barsel, har perioder hvor et bare er hårdt og træls. Jeg kan godt forstå det er svært for din kæreste at hjælpe til, og jeg ved ikke hvor meget han arbejder. Men da jeg var på barsel var min kæreste hjemmefra fra kl 6 - 18 alle hverdage undtagen fredag, der kom han hjem kl 16. Min kæreste gjorde et stort nummer ud af at aflaste mig, når han endelig var hjemme, selvom han var træt. 

Kan det tænkes at din træthed enten skyldes eller er forstærket af jern og/eller d-vitamin mangel? Der er rigtig mange der er i underskud med det, og det har meget stor betydning for træthed. Prøv at tale med din læge om det.

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Tro mig jeg ved det ikke er sjovt at være jobsøgende ... Hvad med at du giver dig selv fri den næste uges tid (fra alt der hedder ansøgning)- du er jo altså trods alt på barsel og IKKE bare jobsøgende.... Det bliver du ikke mindre ledig af men måske får du noget mere overskud

Efter barsel har jeg kun 4 mdr med dagpenge og derfor jeg vil hurtigt så muligt finde job. Og jeg kan ikke sige til mig selv -en uge fri for jobsøgning. Jeg vil ikke meste chance.

Anmeld

22. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Efter barsel har jeg kun 4 mdr med dagpenge og derfor jeg vil hurtigt så muligt finde job. Og jeg kan ikke sige til mig selv -en uge fri for jobsøgning. Jeg vil ikke meste chance.

Det kan jeg sagtens følge ... Det lyder bare ret meget som om du er ved at gå ned med stress (hvilket om du vil det eller ej også kan læses på dine ansøgninger) og det er hverken sundt for dig eller baby ... Hvis du ikke kan tage en uge fri .. hvad så med et par dage ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.