Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gravid i uge 30, og lige før da jeg stod i køkkenet løb der vand ned af benene på mig.
Hvad gør jeg nu!? Og kan det være vandet der er gået allerede!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er gravid i uge 30, og lige før da jeg stod i køkkenet løb der vand ned af benene på mig. Hvad gør jeg nu!? Og kan det være vandet der er gået allerede!?
Tag et bind på og tjek hvor meget der er kommet i om en lille time.. Er det godt fyldt ringer du til fg med det samme!
Britt88 skriver: Tag et bind på og tjek hvor meget der er kommet i om en lille time.. Er det godt fyldt ringer du til fg med det samme!
Okay, tak.
Hvor meget er meget? Er det hvis det er tungt af vand eller?
Okay, tak. Hvor meget er meget? Er det hvis det er tungt af vand eller?
Ja det skal være tungt, men RING lige til fg nu her så de er obs på at du måske kommer....
for at du bare tissede i bukserne
Jeg ville nok ringe til fødegangen med det samme og fortælle om din oplevelse, især nu du ikke er "længere" henne.
Muhmi skriver: Ja det skal være tungt, men RING lige til fg nu her så de er obs på at du måske kommer.... for at du bare tissede i bukserne
jeg har inget til fødegangen og de vil gerne lige se mig. tak for svar!
esioul skriver: Jeg ville nok ringe til fødegangen med det samme og fortælle om din oplevelse, især nu du ikke er "længere" henne.
jeg har ringet til fødegangen og de vil gerne lige se mig. tak for svar!
Det var så lidt.
Godt du ringede med det samme. Giv endelig en update
Anonym skriver: jeg har inget til fødegangen og de vil gerne lige se mig. tak for svar!
Godt det er jeg glad for.... Håber alt det bedste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128