Kom med Jeres historier...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Honningblomst

og ikke mindst hvordan det lykkedes...

Kunne det ikke være rart med nogle gode råd, gode og dårlige historier...noget som alle der skal tabe sig og dem som "bare" skal holde vægten kan bruge.

Min historie er....normalvægtig som barn og har en slank mor og slanke søstre.
Flyttede alene som 18 årig, vejede omkring 65 kg, men 3 år senere sagde vægten 78 kg.
Da jeg havde fået min søn og han var 6 mdr. der sagde vægten 86 kg og jeg tabte mig til 68 kg....men 5 år senere vejede jeg 80 kg og da Bertram var et halvt år sagde vægten 90 kg, tabte mig ned til 60 kg og holdt den til jeg blev gravid med Konrad. Da han var en måned vejede jeg IGEN 87 kg og tabte mig hurtigt.
Jeg vejer den dag i dag 62-63 kg og har indset at det vil være en evig opgave at spise sundt for ellers tager jeg det hele på igen....det er træls at mæthedsfornemmelsen er smadret, at fedtcellerne bare vil tage på igen og at jeg blev nød til at bruge kiruriske indgreb for at rette op på skaderne, det havde jeg da også helst været foruden.
Men jeg er den dag i dag glad ved mit ydre og min krop...men hvor er det da bare træls at man ikke kan fylde alt det i hovedet man vil, når man en gang (eller flere) har været fed.
Så her er det sund kost og motion og en masse stædighed og had til fedme(min fedme) der holder mig slank...
Må jeg høre Jeres historie....både Jer der er hvor jeg er, jer der er på vej dertil og jeg der gerne vil men måske mentalt lader op..smiler
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Stineve

Hej Eva...

Det lyder som noget af en kamp du har været igennem søde Eva.. og hvor er det bare skide flot (undskyld mit sprog), at du er nået dertil hvor du er i dag...

Jeg selv har altid være meget tynd, på et tidspunkt så tynd, at min sundhedsplejerske troede jeg havde anoreksi.. på trods af jeg OGSÅ den gang elskede chokolade og søde sager... men da jeg så begynder på mine p-piller tager jeg næsten 15 kilo på... sikkert både pga af dem, men også fordi jeg havde rigtig dårlige vaner.. jeg spiste på daværende tidspunkt gerne en pose malthesers eller en marabou plade (af de store), hver eneste aften og spiste bager mad til frokost hver dag... Ad ad ad... jeg valgte så at sige stop for en stund, og skar utrolig meget ned, og drak næsten kun vand... jeg tabte mig derefter igen, óg fik en flot krop.. dog er mine håndtag og brede lår vendt tilbage, så jeg vil gerne af med det, og få stramt lidt op...

Samt komme af med mine dårlige vaner, da jeg spiser for meget chokolade og slik...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.