21+2 førstegangsgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
5 svar
7 synes godt om
21. september 2013

Michelle21

Ja som tiden dog flyver afsted nu er jeg over halvvejs, og vi har lige fået en masse tøj af mine forældre så det jeg igang med at kigge igennem, jeg er desværre en af de uheldige der er arbejdsløs.

Når men jeg synes det er så skønt at være gravid, bettemanden sparker hver dag, det er så hyggeligt, vægten siger +500 g så det er dejligt, og her er så lige et lille billede,, og jeg synes faktisk også der sker meget med maven lige pt (undskyld jeg roder lidt) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Michelle21

Michelle21 skriver:

Ja som tiden dog flyver afsted nu er jeg over halvvejs, og vi har lige fået en masse tøj af mine forældre så det jeg igang med at kigge igennem, jeg er desværre en af de uheldige der er arbejdsløs.

Når men jeg synes det er så skønt at være gravid, bettemanden sparker hver dag, det er så hyggeligt, vægten siger +500 g så det er dejligt, og her er så lige et lille billede,, og jeg synes faktisk også der sker meget med maven lige pt (undskyld jeg roder lidt) 

Og hver gang jeg synger en sang så er der masser af hopla inde i maven det er virkelig så hyggeligt, andre der har prøvet det?

Anmeld

21. september 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Og hver gang jeg synger en sang så er der masser af hopla inde i maven det er virkelig så hyggeligt, andre der har prøvet det?

Super skøn mave, og stor allerede!

Og ja, sådan var det også da jeg var gravid, nu falder han så til ro når jeg synger Hvis ikke jeg synger vilde sange

Anmeld

21. september 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Super skøn mave, og stor allerede!

Og ja, sådan var det også da jeg var gravid, nu falder han så til ro når jeg synger Hvis ikke jeg synger vilde sange

Mange tak  ja den er dejlig stor jeg elsker min mave :p

Det er da dejligt,, det er skønt når de vil sove til de sange håber også det bliver sådan her når han kommer ud

Anmeld

21. september 2013

AnthonsMor

Michelle21 skriver:

Mange tak  ja den er dejlig stor jeg elsker min mave :p

Det er da dejligt,, det er skønt når de vil sove til de sange håber også det bliver sådan her når han kommer ud

Min søn sover i hvert fald godt, når jeg har sunget for ham, og det er skønt! Vi bruger rigtig meget sang, både til leg og afslapning

Anmeld

21. september 2013

Michelle21

AnthonsMor skriver:

Min søn sover i hvert fald godt, når jeg har sunget for ham, og det er skønt! Vi bruger rigtig meget sang, både til leg og afslapning

Det er også super skønt, kan godt huske det fra min lillebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.