Katte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
3 synes godt om
21. september 2013

Mortilxx

Vi har en skøn kat vi er tvunget til at skulle af med. Er der nogen der har interesse i at få hende? Eller nogen der ved hvor man kan aflevere hende henne gratis?

Vi skal flytte på næste tirsdag og er enormt tidspresset. Det er en hunkat og hun er helt fantastisk. Hun kradser ikke eller ødelægger noget overhovedet. Hun er fantastisk til børn og er meget kælen. Hun er lille og af adfærd minder hun mere om en hund end en kat.
Hun er 1 år gammel og alt følger med til hende.

Håber der er nogen der kan hjælpe... :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Leneur

Nihell skriver:

Vi har en skøn kat vi er tvunget til at skulle af med. Er der nogen der har interesse i at få hende? Eller nogen der ved hvor man dkan aflevere hende henne gratis?

Vi skal flytte på næste tirsdag og er enormt tidspresset. Det er en hunkat og hun er helt fantastisk. Hun kradser ikke eller ødelægger noget overhovedet. Hun er fantastisk til børn og er meget kælen. Hun er lille og af adfærd minder hun mere om en hund end en kat.
Hun er 1 år gammel og alt følger med til hende.

Håber der er nogen der kan hjælpe... :-)

Hvis I kan bringe den til Skanderborg, så vil jeg og min datter gerne have den. Jeg har haft kat før, både som barn og voksen. Det eneste men jeg har, er at hun er indekat, da vi bor i lejlighed.

Anmeld

21. september 2013

Mortilxx

Leneur skriver:

Hvis I kan bringe den til Skanderborg, så vil jeg og min datter gerne have den. Jeg har haft kat før, både som barn og voksen. Det eneste men jeg har, er at hun er indekat, da vi bor i lejlighed.

Det gør bestemt ikke noget. Hun kan bedst lide at være indenfor :-) Jeg har ikke nogen bil, så jeg skal lige se om jeg kan komme med hende på den ene eller anden måde :-)

Anmeld

21. september 2013

Leneur

Nihell skriver:

Det gør bestemt ikke noget. Hun kan bedst lide at være indenfor :-) Jeg har ikke nogen bil, så jeg skal lige se om jeg kan komme med hende på den ene eller anden måde :-)

Jeg har nemlig heller ikke bil. Hvor bor du henne? for jeg kan da altid komme op på banegården og hjælpe med at slæbe. Uhh det glæder vi os til. Har vist billedet til min datter. Hun elsker dyr og hun smilte og grinte, da hun så den. Hvad hedder den?

Anmeld

21. september 2013

Mortilxx

Leneur skriver:

Jeg har nemlig heller ikke bil. Hvor bor du henne? for jeg kan da altid komme op på banegården og hjælpe med at slæbe. Uhh det glæder vi os til. Har vist billedet til min datter. Hun elsker dyr og hun smilte og grinte, da hun så den. Hvad hedder den?

Ej hvor skønt :-) Hun hedder Maov, da min søn ikke kunne sige kat, så kaldte han hende for Maov istedet for "mis" og "kat" :-) Vil lige se om jeg kan låne en bil eller om vi skal mødes inde på Banegården :-)

Anmeld

21. september 2013

Leneur

Nihell skriver:

Ej hvor skønt :-) Hun hedder Maov, da min søn ikke kunne sige kat, så kaldte han hende for Maov istedet for "mis" og "kat" :-) Vil lige se om jeg kan låne en bil eller om vi skal mødes inde på Banegården :-)

Helt i orden. Ej det bliver så hyggeligt. Er hun neutraliseret?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.