er det nomalt at gravidlitet symptomerne forsvinder lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
9 svar
3 synes godt om
21. september 2013

anna111

Profilbillede for anna111
er det nomalt at gravidlitet symptomerne forsvinder en smule i uge 10+2 syntes ikke rigtig mine bryster er håre og ømme mere de er mere bare blevet ''bløde" igen og kvalmen er heller ikke så slem mere lige nu men er det nomalt?
For sidder og bliver lidt navøs nu hvor jeg har mistet 2gange før første gang i uge 6 og der forsvandt mine symptomer en uges tid før...
Håber virkelig alt er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

Christabelle

Jeg er 33+4. Jeg havde ømme bryster fra uge 6-8 ca og har ikke haft det siden. Ligamentsmerterne var der ca samtidig dog kun en enkelt dag ind i mellem. Har aldrig haft kvalme. Så ud fra egne erfaringer vil jeg sige at symptomer sagtens kan komme og gå eller blive helt væk

Anmeld

21. september 2013

anna111

Christabelle skriver:

Jeg er 33+4. Jeg havde ømme bryster fra uge 6-8 ca og har ikke haft det siden. Ligamentsmerterne var der ca samtidig dog kun en enkelt dag ind i mellem. Har aldrig haft kvalme. Så ud fra egne erfaringer vil jeg sige at symptomer sagtens kan komme og gå eller blive helt væk

Okay mange tak for svar det kan osse bare være mig der over tænker det og måske har lidt for meget fokus på det fordi jeg ønsker så meget at det bare skal gå godt denne gang

Anmeld

21. september 2013

Dorthe1986

Mine symptomer, som ikke var særlig kraftige, forsvandt praktisk talt da jeg stod med de to streger. Jeg fandt først ud af det i 8. Uge og lige deromkring aftog symptomerne

Anmeld

21. september 2013

Christabelle

anna111 skriver:

Okay mange tak for svar det kan osse bare være mig der over tænker det og måske har lidt for meget fokus på det fordi jeg ønsker så meget at det bare skal gå godt denne gang

Og det er jo helt naturligt når du har mistet før! Men prøv at nyd det

Anmeld

21. september 2013

anna111

Dorthe1986 skriver:

Mine symptomer, som ikke var særlig kraftige, forsvandt praktisk talt da jeg stod med de to streger. Jeg fandt først ud af det i 8. Uge og lige deromkring aftog symptomerne

Ja okay mine symptomer startede lidt før 4uge med meget ømme og håre bryster og i uge 5 kom kvalmen fra lort om morgnen til kl 8om aften til uge 7 ca og nu stopper kvalmen ca kl 2 men har kastet op hver morgen de sidste 5uger. Så bliver lidt navøs når det bare aftager sådan da jeg mistede sidst det gjorder det

Anmeld

21. september 2013

anna111

Christabelle skriver:

Og det er jo helt naturligt når du har mistet før! Men prøv at nyd det

Tak jeg prøver osse at nyde det så meget som muligt

Anmeld

21. september 2013

E.J.mor.

anna111 skriver:

er det nomalt at gravidlitet symptomerne forsvinder en smule i uge 10+2 syntes ikke rigtig mine bryster er håre og ømme mere de er mere bare blevet ''bløde" igen og kvalmen er heller ikke så slem mere lige nu men er det nomalt?
For sidder og bliver lidt navøs nu hvor jeg har mistet 2gange før første gang i uge 6 og der forsvandt mine symptomer en uges tid før...
Håber virkelig alt er som det skal være

jeg har det samme problem som dig,jeg er i uge 8 og her den sidste uges tid eller to har jeg ikke ømme bryster mere og mine ligament smerter mærker jeg næsten ikke...

har stadig lidt kvalme..men er mega nervøs,godt jeg skal til scanning på tirsdag ved ikke om jeg tør kigge på skærmen

man begynder jo bar at tænke

denne graviditet er anderledes.

håber det bedste for dig

Anmeld

21. september 2013

B&J

jeg havde kun graviditets symptomer de første 2 uger ellers var de væk i hele graviditeten så det er helt alm

Anmeld

21. september 2013

anna111

E.J.mor. skriver:

jeg har det samme problem som dig,jeg er i uge 8 og her den sidste uges tid eller to har jeg ikke ømme bryster mere og mine ligament smerter mærker jeg næsten ikke...

har stadig lidt kvalme..men er mega nervøs,godt jeg skal til scanning på tirsdag ved ikke om jeg tør kigge på skærmen

man begynder jo bar at tænke

denne graviditet er anderledes.

håber det bedste for dig

Ja det er virkelig ikke sjovt at gå i uvisheden men for at du ser hjertet slå der ud af på tirsdag har selv været til scanning i uge 6 og uge 8 og hjertet slog rigtig fint begge gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.