Er jeg ikke tiltrækkende ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har datet en fyr i tre uger nu - og vi har ses meget på de tre uger og derved også haft sex sammen to gange.
Nå men det jeg ville er /

"Igår var jeg sammen med ham,i løbet af dagen har vi smidt et Par frække ord til hinanden, om aftenen hvor han er her, ender jeg med at ligge i g-streng og bluse - vi får da os gearet hinanden op MEN fik jeg noget? NEJ han tog hjem selvom vi begge var ret liderlige.

Skyldes det at han ikk ikk havde lyst til sex med mig?

Eller

Fordi han ved jeg ikke er på p-piller og derfor ska tye til gummi hvilket vi begge synes er dårligt.

Hvad tror i?
Kan mærke det har gjort mig trist , at man kan ligge der og gør sig lidt til uden der skete noget ://
Føler det var mig der var nået galt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

baby012

Anonym skriver:

Jeg har datet en fyr i tre uger nu - og vi har ses meget på de tre uger og derved også haft sex sammen to gange.
Nå men det jeg ville er /

"Igår var jeg sammen med ham,i løbet af dagen har vi smidt et Par frække ord til hinanden, om aftenen hvor han er her, ender jeg med at ligge i g-streng og bluse - vi får da os gearet hinanden op MEN fik jeg noget? NEJ han tog hjem selvom vi begge var ret liderlige.

Skyldes det at han ikk ikk havde lyst til sex med mig?

Eller

Fordi han ved jeg ikke er på p-piller og derfor ska tye til gummi hvilket vi begge synes er dårligt.

Hvad tror i?
Kan mærke det har gjort mig trist , at man kan ligge der og gør sig lidt til uden der skete noget ://
Føler det var mig der var nået galt med

Synes du skal spørge ham, vi anede kan jo desværre ikke se hvad der foregår i hovedet på ham 

Anmeld

21. september 2013

C-Dog

Gummi eller ej, der må da være noget galt med ham. Altså Jeg kan dårligt nok få lov gå rundt i T-shirt og g streng herhjemme, og vi har været sammen i 7 år.. Så et nyt og spændene forhold, der burde han da slet ikke kunne styre sig. Men altså mænd kan jo også føle sig fede, utilstrækkelige, ha ondt i maven eller 100 andre ting der gjorde at han ikke sprang på dig. Det behøver jo ikke være fordi han ikke kan lide dig. Men spørg ham dog? Måske han tænder på selve jagten og du har skræmt ham ved at gøre dig til? Der kan være 100 ting så spørg ham, Jeg er sikker på Der intet er i vejen med dig :-)

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Synes du skal spørge ham, vi anede kan jo desværre ikke se hvad der foregår i hovedet på ham 

Synes måske bare det r et ømt emne at ska snak om

Anmeld

21. september 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Gummi eller ej, der må da være noget galt med ham. Altså Jeg kan dårligt nok få lov gå rundt i T-shirt og g streng herhjemme, og vi har været sammen i 7 år.. Så et nyt og spændene forhold, der burde han da slet ikke kunne styre sig. Men altså mænd kan jo også føle sig fede, utilstrækkelige, ha ondt i maven eller 100 andre ting der gjorde at han ikke sprang på dig. Det behøver jo ikke være fordi han ikke kan lide dig. Men spørg ham dog? Måske han tænder på selve jagten og du har skræmt ham ved at gøre dig til? Der kan være 100 ting så spørg ham, Jeg er sikker på Der intet er i vejen med dig :-)

Ja vil klart komme længst med at spørgere ham
Det har i ret i..

Synes bare det kan være lidt af et ømt emne.

Anmeld

21. september 2013

Papillon

Den nemmeste måde at få svar på, er selvfølgelig ved at spørge ham - selvom det kan være svært, særligt så tidligt

Min tanke er, mon han ikke bare var træt? Min kæreste kan sagtens putte, hygge og "lege lidt med", men trække i land til sidst, fordi han bare er for træt. Det kan være irriterende, og man føler sig afvist, men jeg respekterer det Når bare han siger, at det er grunden.

Anmeld

22. september 2013

Mick

Tror da helt klart at du skal ta en snak med ham, men være overlegen/frisk når du tager snakken, det ville virke på mig. Du ved,sig til ham hey hvad skerte der lige for dig for leden, tror vi skulle hygge lidt, fx bare en ide. og så må han jo fortælle hva der skete, men tror ikke det har noget at gøre mig dig, måske har det noget med ham at gøre ? han kan have lidt lavt selvværd, eller være nervøs i forhold til dig.

Så mit bedste bud er at ta en god snak :-)

og det med gummi er en anden snak, men en god ide at huske:-)

Anmeld

22. september 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Tror da helt klart at du skal ta en snak med ham, men være overlegen/frisk når du tager snakken, det ville virke på mig. Du ved,sig til ham hey hvad skerte der lige for dig for leden, tror vi skulle hygge lidt, fx bare en ide. og så må han jo fortælle hva der skete, men tror ikke det har noget at gøre mig dig, måske har det noget med ham at gøre ? han kan have lidt lavt selvværd, eller være nervøs i forhold til dig.

Så mit bedste bud er at ta en god snak :-)

og det med gummi er en anden snak, men en god ide at huske:-)

Hvad jeg har fundet ud af indtil videre - r han han gerne bil ha jeg "gør noget" tager intiativ ved at tage feks hans tøj af eller sige han ska tage det af

Anmeld

22. september 2013

lycly

Jeg synes ikke du skal gøre noget nu. Vent til I har mødtes igen hvis det samme sker igen. Måske har I sex næste gang og så vil du synes det var fjollet at du overhovedet overvejede at noget kunne være galt. Men hvis I ses igen og han laver samme nummer, SÅ synes jeg bestemt du bør spørge ham hvad der foregår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.