Av av av! 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. september 2013

Anonym trådstarter

Godaften med jer.
Jeg er 2. gangs gravid som er 37+0. Jeg har de sidste 3 dage haft rigtige mange smerter ved mit skamben. Når jeg skal rejse mig, sidder og især når jeg går, der føler jeg nærmest det hele er på vej ud. Samtidig har jeg haft konstante plukveer når jeg har været ude at gå, som sidestik. Og så får jeg nogle kraftige jag, som om det niver inde i skeden. AV! Kan slet ikke huske at det var sådan her sidst. Er der nogle der har prøvet noget lignende?
Her til aften går jeg simpelthen som en på 90 år og med sammenfald i ryggen, fordi det gør så ondt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

20. september 2013

babyonboard

Hej med dig

Jeg har fået bækkenløsning hvor min smerte sidder i skambenet og det gør også ondt når jeg skal ned og sidde og op at stå, og når jeg går for meget. jeg er 29 uger henne så ved ikke om det kan være fordi dinbaby er begyndt at ligge sig klar til at skulle ud og derfor presser ned på dit skamben. Du kan jo evt. prøve at ringe til fødegangen og høre dem ad om det er normalt.

Håber du kan bruge mit svar til noget. 

Hilsen mig.

Anmeld

20. september 2013

babyonboard

glemte lige at skrive jeg er 2 gangs gravid, og ikke havde det da jeg ventede min datter. 

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

babyonboard skriver:

Hej med dig

Jeg har fået bækkenløsning hvor min smerte sidder i skambenet og det gør også ondt når jeg skal ned og sidde og op at stå, og når jeg går for meget. jeg er 29 uger henne så ved ikke om det kan være fordi dinbaby er begyndt at ligge sig klar til at skulle ud og derfor presser ned på dit skamben. Du kan jo evt. prøve at ringe til fødegangen og høre dem ad om det er normalt.

Håber du kan bruge mit svar til noget. 

Hilsen mig.

Det kan jeg helt sikkert.
Tænkte også bækkenløsning, men ved ikke om man kan få det så sent?! Kan man nok godt.
Ved at hun står fast, har hun gjort de sidste 2-3 uger og kan mærke hun møver sig længere og længere ned.

Tak for dit svar

Anmeld

20. september 2013

Muhmi

Pude mellem benene mens du sover og lad manden svinge støvsnuseren... Lad være med at overbelaste dig, det bider dig i røven i det lange løb Slap af! Døjer stadig med min bækken/skambensløsning dog ikke nær så slemt mere...

Anmeld

21. september 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Godaften med jer.
Jeg er 2. gangs gravid som er 37+0. Jeg har de sidste 3 dage haft rigtige mange smerter ved mit skamben. Når jeg skal rejse mig, sidder og især når jeg går, der føler jeg nærmest det hele er på vej ud. Samtidig har jeg haft konstante plukveer når jeg har været ude at gå, som sidestik. Og så får jeg nogle kraftige jag, som om det niver inde i skeden. AV! Kan slet ikke huske at det var sådan her sidst. Er der nogle der har prøvet noget lignende?
Her til aften går jeg simpelthen som en på 90 år og med sammenfald i ryggen, fordi det gør så ondt.

Jeg er godt nok førstegangs gravid med tvillinger, og i uge 37+6 men har haft det på den måde siden 36+5 og ja det er altså pga jeg er klar til at føde! måske det er det der lurer lige rundt om hjørnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.