35+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
7 svar
8 synes godt om
20. september 2013

Kris89

Så ramte vi 35+1

var ved jordemoder 35+0, som stadig mente baby var lidt "lille" med fødselsvægt på 32/3300 gram, men det passer mig fint.

skal vidst have fat i makeup til de næste mavebilleder, maven begynder at skinne igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Så ramte vi 35+1

var ved jordemoder 35+0, som stadig mente baby var lidt "lille" med fødselsvægt på 32/3300 gram, men det passer mig fint.

skal vidst have fat i makeup til de næste mavebilleder, maven begynder at skinne igen

ej hvor synes jeg altså bare du bliver flot stor nu, det er jo helt vildt

bliver de betegnet som lille med 32/3300 g ved fødselsvægt?? synes jo det er en dejlig fin størrelse, og vejede jeg også selv da jeg blev født.

det vigtigste er at den bette har det godt derinde, og nu der sørme ikke længe tilbage mere

Anmeld

20. september 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

ej hvor synes jeg altså bare du bliver flot stor nu, det er jo helt vildt

bliver de betegnet som lille med 32/3300 g ved fødselsvægt?? synes jo det er en dejlig fin størrelse, og vejede jeg også selv da jeg blev født.

det vigtigste er at den bette har det godt derinde, og nu der sørme ikke længe tilbage mere

ja det er helt vildt som maven vokser nu... men ser også voldsomt ud, når den bare sidder som en bold midt på maven

ja det er 2/300 g. mindre end gennemsnittet - jeg synes også det er en FIN vægt. så må den tage alt det på den vil når den er kommet ud

Nej helt ekstremt - under 5 uger til termin.  hvor blev tiden lige af???

Anmeld

20. september 2013

B&J

Hold da op en smuk stor mave

Anmeld

20. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ja det er helt vildt som maven vokser nu... men ser også voldsomt ud, når den bare sidder som en bold midt på maven

ja det er 2/300 g. mindre end gennemsnittet - jeg synes også det er en FIN vægt. så må den tage alt det på den vil når den er kommet ud

Nej helt ekstremt - under 5 uger til termin.  hvor blev tiden lige af???

Ja det bare en bold søge midt på maven, ser bare så godt ud altså. Ja det jo helt vildt at tænke på at der blot er 5uger tilbage til termin. I morgen har jeg 6uger tilbage og fatter det virkeligt ikke men det jo skønt.

Ja synes da også det er en fin vægt og er sikker på jeres lille pus nok skal følge sin egen kurve helt fint. og nu jeg altså også bare spændt på at vide hvad du gemmer på

Anmeld

20. september 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ja det bare en bold søge midt på maven, ser bare så godt ud altså. Ja det jo helt vildt at tænke på at der blot er 5uger tilbage til termin. I morgen har jeg 6uger tilbage og fatter det virkeligt ikke men det jo skønt.

Ja synes da også det er en fin vægt og er sikker på jeres lille pus nok skal følge sin egen kurve helt fint. og nu jeg altså også bare spændt på at vide hvad du gemmer på

begynder også at blive ekstremt spændt på hvad der gemmer sig derinde

samtidig begynder jeg faktisk at blive lidt nervøs eller spændt nu...

det er jo lige om lidt, at vores liv forandres for altid...  

glæder mig sindsygt selvf. men der følger nu mange tanker med

Anmeld

21. september 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

begynder også at blive ekstremt spændt på hvad der gemmer sig derinde

samtidig begynder jeg faktisk at blive lidt nervøs eller spændt nu...

det er jo lige om lidt, at vores liv forandres for altid...  

glæder mig sindsygt selvf. men der følger nu mange tanker med

Åhh hvor kan jeg godt følge dine tanker

Anmeld

21. september 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Åhh hvor kan jeg godt følge dine tanker

som om det faktisk først er nu det går op for en sådan rigtig..

var lige på børneværelset igår med noget og tænkte - hold da op, lige om lidt skal vi rent faktisk bruge de ting vi har derinde.

og man kan slet ikke forestille sig hvordan det er når den kommer, man har en masse ideer, men kan på ingen måde forestille sig hvordan det bliver... er meget spændt på om det bliver en baby der vil sove eller kolik de første 6 mdr.

tankerne melder sig for alvor nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.