Brune striber , en frisør tilstede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.357 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. september 2013

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er oprindeligt mørkhåret. Har mørkebrunt hår. Men pt er mit hår blond. Jeg har ca 4 cm udgroning. Og nu tænker jeg om det egenligt er muligt at få brune striber i håret, for ligesom at lade min naturlige farve komme frem, og at jeg ikke bliver for underlig at se på Kan I følge mig? Er der evt andre muligheder ? Jeg overvejer snart PB , derfor skal jeg have det ordnet inden, så jeg derfor ikke skal tænke på udgroninger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

lycly

Problemet med at være farvet blond er, at de pigmenter der er i den blonde farve, blandet med det brune = grøn. Så håret får et rigtig grimt grønt skær. Der skal være rigtig meget rødt i for at undgå det, så enten skal du få frisøren til det eller også skal du ha fat i en brun farve med rød/kobber i

Anmeld

20. september 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej. Jeg er oprindeligt mørkhåret. Har mørkebrunt hår. Men pt er mit hår blond. Jeg har ca 4 cm udgroning. Og nu tænker jeg om det egenligt er muligt at få brune striber i håret, for ligesom at lade min naturlige farve komme frem, og at jeg ikke bliver for underlig at se på Kan I følge mig? Er der evt andre muligheder ? Jeg overvejer snart PB , derfor skal jeg have det ordnet inden, så jeg derfor ikke skal tænke på udgroninger.

Hvis jeg var dig ville jeg få min frisør til at farve det i din oprindelige farve 

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Problemet med at være farvet blond er, at de pigmenter der er i den blonde farve, blandet med det brune = grøn. Så håret får et rigtig grimt grønt skær. Der skal være rigtig meget rødt i for at undgå det, så enten skal du få frisøren til det eller også skal du ha fat i en brun farve med rød/kobber i

Ja, det er jo netop det med det grønne .

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg få min frisør til at farve det i din oprindelige farve 

Er bare så glad for det blonde look 

Anmeld

20. september 2013

...,

Anonym skriver:

Er bare så glad for det blonde look 

Hvorfor fortsætter du så ikke bare med at få lagt lyse reflekser i hvis du er så glad for det?

Anmeld

20. september 2013

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Hvorfor fortsætter du så ikke bare med at få lagt lyse reflekser i hvis du er så glad for det?

Fordi vi snart skal i gang med PB

Anmeld

21. september 2013

...,

Det er bare fordi du skriver at du er så glad for det blonde look, ved reflekser kommer farven ikke i kontakt med din hud, du kan få lavet farven i en grøn/økologisk salon så er farven/lysningen så mild som muligt.. Vi frisører må arbejde med kemiske farver hverdag og sundhedsstyrrelsen ser Intet problem i det.. Så at du får lagt lidt lyse reflekser i kan jeg ikke se noget problem i, men det er jo dit valg..

Du kan sagtens få lagt mørke i, du ska dog være klar over at holdbarheden ikke er så god i starten hvis du er meget lys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.