Mange mens smerter i uge 18 :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.856 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. september 2013

SD21

Hej piger. Jeg har haft rigtig mange mens smerter i dag, og de har faktisk stået på i tre-fire timer nu jeg er 17+5 i dag. jeg ved godt at det kan være ligamentsmerter, jeg synes bare ikke det plejer at være så slemt - jeg føler faktisk jeg skal have min mens lige om lidt
Er der nogen af jer andre der har prøvet at have det sådan? Jeg synes jeg mærker lillemanden puffe rundt derinde, faktisk mere end jeg plejer, så jeg tror ikke umiddelbart han fejler noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

LilleSmølf

SD21 skriver:

Hej piger. Jeg har haft rigtig mange mens smerter i dag, og de har faktisk stået på i tre-fire timer nu jeg er 17+5 i dag. jeg ved godt at det kan være ligamentsmerter, jeg synes bare ikke det plejer at være så slemt - jeg føler faktisk jeg skal have min mens lige om lidt
Er der nogen af jer andre der har prøvet at have det sådan? Jeg synes jeg mærker lillemanden puffe rundt derinde, faktisk mere end jeg plejer, så jeg tror ikke umiddelbart han fejler noget

Sådan havde jeg det rigtig meget, især i starten. Tænkte konstant, "Nå, det var det" for det føltes bare som om mens var liiige på trapperne - og nu har vi altså den skønneste dreng på 4 måneder så det er altså ikke nødvendigvis noget skidt (:

Hvis du er meget nervøs synes jeg du skal ringe til JM eller din læge, så de kan berolige dig.

Anmeld

20. september 2013

Karla

SD21 skriver:

Har du plukveer også?

Måske er det en blærebetændelse. Jeg havde en blærebetændelse, som ikke var blevet opdaget hurtigt, og jeg fik rigtig mange menstruationssmerter og plukveer

Anmeld

20. september 2013

SD21

LilleSmølf skriver:

Sådan havde jeg det rigtig meget, især i starten. Tænkte konstant, "Nå, det var det" for det føltes bare som om mens var liiige på trapperne - og nu har vi altså den skønneste dreng på 4 måneder så det er altså ikke nødvendigvis noget skidt (:

Hvis du er meget nervøs synes jeg du skal ringe til JM eller din læge, så de kan berolige dig.

Puha, det er jeg glad for du siger :-) jeg håber virkelig det bare går i sig selv igen så :-)

Anmeld

20. september 2013

SD21

Karla skriver:

Har du plukveer også?

Måske er det en blærebetændelse. Jeg havde en blærebetændelse, som ikke var blevet opdaget hurtigt, og jeg fik rigtig mange menstruationssmerter og plukveer

Okay, det kunne være jeg skulle prøve at ringe til vagtlægen senere, så må han lige bruge fem min på at stixe min urin :-)
Nej, jeg tror ikke jeg har plukveer - jeg er stadig ikke klar over om jeg har prøvet at have nogen :b

Anmeld

20. september 2013

Benjamins'mor

I uge 22-24 (kan ikke huske helt præcis) fik jeg mange mens smerter/plukveer, var ved lægen og det viste sig at være blærebetændelse.

Anmeld

20. september 2013

Karla

SD21 skriver:

Okay, det kunne være jeg skulle prøve at ringe til vagtlægen senere, så må han lige bruge fem min på at stixe min urin :-)
Nej, jeg tror ikke jeg har plukveer - jeg er stadig ikke klar over om jeg har prøvet at have nogen :b

Okay

Men det kan i hvert fald godt være en blærebetændelse der gør det. Det kan også være almindelige ligamentsmerter, men synes helt sikkert du skal blive tjekket for blærebetændelse

Anmeld

20. september 2013

SD21

Lige en Update piger :-) tusind tak for at i fik sparket mig til lægen ! Jeg havde bestemt blærebetændelse! Men han lyttede med en træpind, jeg ved ikke lige hvad de hedder og han kunne høre lillemandens hjerte og sagde at det var fint, så nu håber jeg bare at det går hurtigt væk, så vi kan komme ovenpå igen :-)

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

helt normalt kan jeg "trøste" dig med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.