Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hold da op en stor mave så flot den er den ser også noget sunket ud
hvor er det spænde
B&J skriver: hold da op en stor mave så flot den er den ser også noget sunket ud hvor er det spænde
Benjamins'mor skriver: Så er der ikke lang vej igen. 18 dage til termin idag. Det kommer godtnok tæt på. Der er ikke så meget at fortælle om denne gang, så vil bare dele et billede. Billedet er i kommentar nedenfor da jeg ikke kan oploade i dette indlæg.
Så er der ikke lang vej igen. 18 dage til termin idag. Det kommer godtnok tæt på. Der er ikke så meget at fortælle om denne gang, så vil bare dele et billede. Billedet er i kommentar nedenfor da jeg ikke kan oploade i dette indlæg.
AnthonsMor skriver: Sikke en strutmave! Hvor er den smuk altså!
Sikke en strutmave! Hvor er den smuk altså!
Benjamins'mor skriver: Hun står også fast med hovedet nu fik jeg afvide til jordemoder 35+1. Og hun er også ved at være godt tung efterhånden, det tynger meget nedad.
Hun står også fast med hovedet nu fik jeg afvide til jordemoder 35+1. Og hun er også ved at være godt tung efterhånden, det tynger meget nedad.
jaaa det tror jeg gerne
Meget spids og MEGET smuk
BigHope13 skriver: Sikke en flot flot mave du har, nu kommer det rigtig tæt på, hvor spændende altså
Sikke en flot flot mave du har, nu kommer det rigtig tæt på, hvor spændende altså
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128