Usikker termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. september 2013

Rikkebach

ifølge min første termin skulle jeg føde D 28/10 meen blev sat 3 uger tilbage, og fik termin D 19/11 . Men men men jeg er bare så sikker på at jeg er længere henne, for jeg førte kalender med sex og mens osv da vi prøvede at blive gravid, og ifølge min kalender havde vi slet ikke sex så sent til at jeg skulle have været befrugtet så sent, og ifølge en terminsberegner så skulle jeg efter mine oplysninger have termin D 8/11..  det jo selvfølgelig ligegyldigt, men glæder mig så meget til vores pige kommer, så håber så meget at jeg er længere henne. Andre der har prøvet at blive sat tilbage, og så føde tidligere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Benjamins'mor

Ifølge min udregning ville jeg have termin 27/9 efter mens og hvornår vi var sammen osv. Men blev rykket til 8/10, og det passer bare ikke på hvornår vi var sammen, for vi var kun sammen den ene gang i den måned og ellers havde det været 2 måneder siden sidst.
Jeg er dog kun 37+3 så har ikke født endnu, der er 7 dage til den termin jeg først havde og 11 til den jeg har nu, men når jeg har født kan jeg svare på om jeg fødte før min nuværende.

Anmeld

20. september 2013

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

Ifølge min udregning ville jeg have termin 27/9 efter mens og hvornår vi var sammen osv. Men blev rykket til 8/10, og det passer bare ikke på hvornår vi var sammen, for vi var kun sammen den ene gang i den måned og ellers havde det været 2 måneder siden sidst.
Jeg er dog kun 37+3 så har ikke født endnu, der er 7 dage til den termin jeg først havde og 11 til den jeg har nu, men når jeg har født kan jeg svare på om jeg fødte før min nuværende.

Ikke 11 men 18.

Anmeld

20. september 2013

Rikkebach

Benjamins'mor skriver:

Uh hvor spændende , ja gør lige det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.