Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Sikke nogen skønne billeder Og hvor er hun bare kær i den kuffert
Sikke nogen skønne billeder Og hvor er hun bare kær i den kuffert
Mange tak hehe ja det synes vi også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Åhhhh gud hvor er hun smuk skøn og lækker! ... Arrhhhhh... hvor er de bare gode de billeder! .... Håber i har det godt! i ser meget lykkelige ud
Åhhhh gud hvor er hun smuk skøn og lækker! ... Arrhhhhh... hvor er de bare gode de billeder! .... Håber i har det godt! i ser meget lykkelige ud
Mange tak søde vi har det rigtig godt håber også i har det godt hos jer
Wimmie skriver: Dejlige billeder- hvor er hun bare lækker
Dejlige billeder- hvor er hun bare lækker
Tusind tak
BigHope13 skriver: Åhh hvor er hun bare smuk sikke nogle gode billeder.var altså lige ved at fælde en tåre ved det billede hvor din mand/kæreste kysser dig i panden det jo simpelthen så fantastisk et billede som siger mere end tusind ord.
Åhh hvor er hun bare smuk sikke nogle gode billeder.var altså lige ved at fælde en tåre ved det billede hvor din mand/kæreste kysser dig i panden det jo simpelthen så fantastisk et billede som siger mere end tusind ord.
Tusind tak for de søde ord
EJ, de billeder kommmer du til at elske resten af dit liv!!! Tillykke med dem og tillykke med din vidunderlige datter! Fedt du fik det gjort!! JEg har altid fortrydt at jeg ikke fik nogle gode babybilleder af mine børn da de var babyer.
Mumto3 skriver: EJ, de billeder kommmer du til at elske resten af dit liv!!! Tillykke med dem og tillykke med din vidunderlige datter! Fedt du fik det gjort!! JEg har altid fortrydt at jeg ikke fik nogle gode babybilleder af mine børn da de var babyer.
Ja det var lige netop det jeg tænkte så er rigtig glad for vi gjorde det og vi er meget tilfredse med resultatet og mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128