Spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

274 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. september 2013

Karla

Hej piger

Jeg har lige haft en ret ubehagelig oplevelse. Jeg gik og tørrede lidt støv af, lige så stille. Lige pludselig er det som om alt blodet forsvinder fra mit hoved, bliver helt kold og klam, samtidig med jeg sveder. Det svimler for mine øjne, og inden jeg rigtig når at reagere, forsvinder benene væk under mig.
Jeg tror ikke jeg besvimede, for synes jeg var vågen under det hele.
Jeg fik kæmpet mig hen til køleskabet efter noget juice, og det har hjulpet en lille smule. Jeg har det stadig underligt i kroppen, og det flimre lidt for mine øjne. Hvis jeg rejser mig op, snurrer det hele rundt.
Hvad kan det være? Og hvad kan jeg gøre for at få det væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

B&J

Spiser du jern??

har du spist og drukket nok idag???

men husk du er gravid og kroppen kan spille en et pus

Anmeld

20. september 2013

Karla

B&J skriver:

Spiser du jern??

har du spist og drukket nok idag???

men husk du er gravid og kroppen kan spille en et pus

Ja, jern tager jeg, og jeg har spist og drukket som jeg plejer

Anmeld

20. september 2013

B&J

Karla skriver:

Ja, jern tager jeg, og jeg har spist og drukket som jeg plejer

ja så lyder det bare som blodet lige forsvandt, hvis du kan komme til næste gang det sker for at få det hurtigt op så drik lidt juice som du gjorde og evt en rugbrød

Anmeld

20. september 2013

Karla

B&J skriver:

ja så lyder det bare som blodet lige forsvandt, hvis du kan komme til næste gang det sker for at få det hurtigt op så drik lidt juice som du gjorde og evt en rugbrød

Tak for svar jeg prøver lige at få godt med væske og så slappe godt af. Så må jeg se, om ikke jeg får det bedre.

Anmeld

20. september 2013

B&J

Karla skriver:

Tak for svar jeg prøver lige at få godt med væske og så slappe godt af. Så må jeg se, om ikke jeg får det bedre.

det lyder som en super ide

Anmeld

20. september 2013

DianaRJS

Karla skriver:

Hej piger

Jeg har lige haft en ret ubehagelig oplevelse. Jeg gik og tørrede lidt støv af, lige så stille. Lige pludselig er det som om alt blodet forsvinder fra mit hoved, bliver helt kold og klam, samtidig med jeg sveder. Det svimler for mine øjne, og inden jeg rigtig når at reagere, forsvinder benene væk under mig.
Jeg tror ikke jeg besvimede, for synes jeg var vågen under det hele.
Jeg fik kæmpet mig hen til køleskabet efter noget juice, og det har hjulpet en lille smule. Jeg har det stadig underligt i kroppen, og det flimre lidt for mine øjne. Hvis jeg rejser mig op, snurrer det hele rundt.
Hvad kan det være? Og hvad kan jeg gøre for at få det væk?

jeg havde det på samme måde da jeg vented den yngste af mine, og der fik jeg at vide af lægen at det var fordi baby godt kunne ligge sig på en nerve som lidt lukker af for det, kan ikke huske hvad den hedder. men fik ihvertfald at vide jeg skulle sætte mig ned og slappe af når det skete. Men ellers ville jeg give lægen en kald da det jo ikke er sikkert det lige er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.