cloud b natlampe- giver fantastisk ro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.549 visninger
10 svar
3 synes godt om
20. september 2013

l.kjoeller

Min datter (16 mnd) har i lang tid været så svær at putte. Jeg har nu investeret i en cloud b natlampe og WOW  hun er så betaget af den at hun ikke længere brokker sig og bare putter sig til skæret af stjernerne. Genial opfindelse. Ville bare lige dele hvis andre har problemer med putningen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Mother-love

Vi købte den også til vores datter 2,4 år. Da hun var begyndt at blive mørkeræd. Men men det viste sig så at hun var bange for den
Så nu ligger den bare på hendes værelse og fiser husleje af. men hun tager den nogen gange om dagen fordi hun synes den er sød.

Hun fik så en simpel prinsesselampe af hendes farmor som hun så sover med
Fantastisk når hendes mor og far bruger i dyre domme på sådan en og så er hun bange for den i mørke hahaha.

Men jeg havde nemlig også forestillet mig den var super god. Men håber den måske vil hjælpe hende når hun bliver ældre.

Anmeld

20. september 2013

l.kjoeller

Havanagila skriver:

Vi købte den også til vores datter 2,4 år. Da hun var begyndt at blive mørkeræd. Men men det viste sig så at hun var bange for den
Så nu ligger den bare på hendes værelse og fiser husleje af. men hun tager den nogen gange om dagen fordi hun synes den er sød.

Hun fik så en simpel prinsesselampe af hendes farmor som hun så sover med
Fantastisk når hendes mor og far bruger i dyre domme på sådan en og så er hun bange for den i mørke hahaha.

Men jeg havde nemlig også forestillet mig den var super god. Men håber den måske vil hjælpe hende når hun bliver ældre.

ja. om ikke andet kan hun lære stjernebilleder med den. vores datter bliver heldivis rolig af den. 

Anmeld

20. september 2013

Mother-love

l.kjoeller skriver:

ja. om ikke andet kan hun lære stjernebilleder med den. vores datter bliver heldivis rolig af den. 

Ja lige præcis. Men dejligt at din datter kan slappe bedre af ved hjælp af den

Anmeld

20. september 2013

2babygirls

l.kjoeller skriver:

Min datter (16 mnd) har i lang tid været så svær at putte. Jeg har nu investeret i en cloud b natlampe og WOW  hun er så betaget af den at hun ikke længere brokker sig og bare putter sig til skæret af stjernerne. Genial opfindelse. Ville bare lige dele hvis andre har problemer med putningen. 

Lillesøster fik en til dåb, som storesøster liiiiii låner fordi hun også synes den er fin. Så hun ønsker sig også en hahaha.

Anmeld

21. september 2013

EnGodMor

Mine børn har ikke en, men jeg kunne godt tænke mig en til dem hver. 

Men så en tråd herinde for lang tid siden, om en der havde købt den, og sagde at den overhovedet ikke var som vist på billedet, og den slet ikke var pengene værd. 

Så turde jeg ikke ofre penge på den

Anmeld

21. september 2013

l.kjoeller

EnGodMor skriver:

Mine børn har ikke en, men jeg kunne godt tænke mig en til dem hver. 

Men så en tråd herinde for lang tid siden, om en der havde købt den, og sagde at den overhovedet ikke var som vist på billedet, og den slet ikke var pengene værd. 

Så turde jeg ikke ofre penge på den

Køb den ved kære børn.  Det er den ægte og den er så fin :-)

Anmeld

21. september 2013

EnGodMor

l.kjoeller skriver:

Køb den ved kære børn.  Det er den ægte og den er så fin :-)

Det var faktisk det som en skrev om herinde den dag, at hendes ikke var ægte. 

Men jeg vil lige tage forbi kære børn i løbet af næste uge så.  Tak

Anmeld

22. september 2013

l.kjoeller

EnGodMor skriver:

Det var faktisk det som en skrev om herinde den dag, at hendes ikke var ægte. 

Men jeg vil lige tage forbi kære børn i løbet af næste uge så.  Tak

Det er den. God kvalitet. Rigtig emballage.  Rigtig pris. Og så tvivler jeg på så stor en kæde tør sælge fakes i butikkerne 

Anmeld

22. september 2013

Lukas&Liam<3

l.kjoeller skriver:

Det er den. God kvalitet. Rigtig emballage.  Rigtig pris. Og så tvivler jeg på så stor en kæde tør sælge fakes i butikkerne 

Hvad koster de normalt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.