Gravid med kondom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2013

AnthonsMor

Juliane27 skriver:

Jeg mener bare at nu opvarmer vi jo uden kondom. Og der kommer jo Pre sperm ud. Og når han så tager kondomet på, kan der jo måske godt komme noget uden på

Præ sæd indeholder altså også haletudser

Så på den måde i sexer, så kan du nemt være blevet gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2013

Karoline27

Tak for svarene. Skulle bare lige høre

Alt kan åbenbart lade sig gøre selvom vi snakker prævention

Anmeld

20. september 2013

AnthonsMor

Juliane27 skriver:

Tak for svarene. Skulle bare lige høre

Alt kan åbenbart lade sig gøre selvom vi snakker prævention

I har jo netop ikke anvendt prævention, når i varmer op uden gummi. Så snart han er inde i dig er der reel chance for graviditet.

Anmeld

20. september 2013

Pikku Myy

AnthonsMor skriver:

I har jo netop ikke anvendt prævention, når i varmer op uden gummi. Så snart han er inde i dig er der reel chance for graviditet.

Jeg tror hun mener at opvarmningen er det man laver inden han trænger op i hende

Anmeld

20. september 2013

AnthonsMor

Pikku Myy skriver:

Jeg tror hun mener at opvarmningen er det man laver inden han trænger op i hende

Det håber jeg da.. Men mange varmer op indeni og tager så gummi på lige inden fyren kommer........ Hvorfor spørger man så sig selv

Anmeld

14. oktober 2013

Karoline27

Pikku Myy skriver:

Ja det er det jeg mener - vi varmer op - uden at han trænger op i mig. 

Anmeld

14. oktober 2013

Rockertand

Sijac skriver:

Uden på kondomet?? Hvis i lavet træk-ud metoden, ja så er der chance for at blive gravide - det mest frugtbare sperm er præ-spermen som kommer løbende under samleje, og som manden ikke kan mærke..

Det passer ikke - så var der jo ingen grund til selve udløsningen, vel?

Der er ikke et eneste studie af præejakulat, der har kunnet påvise tilstrækkeligt (om nogen overhovedet?) antal sædceller til at kunne gøre en kvinde gravid.

De graviditeter, der er opstået ved stå-af-metoden, er formentligt på baggrund af mænd, der ikke har trukket sig i tide eller tror, at de har.

Anmeld

14. oktober 2013

Karoline27

Rockertand skriver:

Det passer ikke - så var der jo ingen grund til selve udløsningen, vel?

Der er ikke et eneste studie af præejakulat, der har kunnet påvise tilstrækkeligt (om nogen overhovedet?) antal sædceller til at kunne gøre en kvinde gravid.

De graviditeter, der er opstået ved stå-af-metoden, er formentligt på baggrund af mænd, der ikke har trukket sig i tide eller tror, at de har.

Pre sæd indeholder også sædceller

Anmeld

14. oktober 2013

Rockertand

Karoline27 skriver:

Pre sæd indeholder også sædceller

Jeg har kun lægevidenskabeligt litteratur at støtte mig til og tager gladeligt imod materiale om studier, der har påvist sædceller i så stor mængde, at det er fysisk muligt at gøre en kvinde gravid.
Har du viden om noget nyt på den front ?

Anmeld

14. oktober 2013

l.kjoeller

Sijac skriver:

Kondom er den eneste prævention der er 100% sikker. Dette er selvfølgelig med forudsætning at det ikke er for gammelt og har hullet, så hvis dette ikke er tilfældet så kan man ikke blive gravid med kondom.

de skriver ofte også selv på pakken det er 99 % sikkert kan være produktions fejl mm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.