Blærebetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. september 2013

Menne

Øv, så har jeg lige fået skrapt en blærebetændelse til mig . Bør jeg være bekymret for det? Er kommet i penicillinbehandling fra i dag.

Igår havde jeg tid hos jordemoderen. Som altid var det skønt at høre det lille hjerte banke  Og hold fast, hun skønnede min lille babypige til 1800 g. Jeg var nær faldet af stolen. Grin.

Men det er selvfølgelig dejligt at hun vokser og udvikler sig derinde - glæder mig sådan til hun kommer ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

B&J

træls med blærebetændelsen men det går over igen og så længe der er op på den sker der ikke noget

og hvor er det dejligt hjertet bankede der ud af verdens bedste lyd

Anmeld

19. september 2013

K&S

Menne skriver:

Øv, så har jeg lige fået skrapt en blærebetændelse til mig . Bør jeg være bekymret for det? Er kommet i penicillinbehandling fra i dag.

Igår havde jeg tid hos jordemoderen. Som altid var det skønt at høre det lille hjerte banke  Og hold fast, hun skønnede min lille babypige til 1800 g. Jeg var nær faldet af stolen. Grin.

Men det er selvfølgelig dejligt at hun vokser og udvikler sig derinde - glæder mig sådan til hun kommer ud 

Jeg nåede at have blærebetændelse 5 gange under min graviditet og ingen bekymring om det - det er bare vigtigt at få det behandlet 

Anmeld

19. september 2013

Mettefpigen

Det er bare vigtigt at få det behandlet... Jeg havde 2 betændelser under min graviditet......

Anmeld

19. september 2013

Karla

Menne skriver:

Jeg er nu på min 3. kur for blærebetændelse i graviditeten (er 29+6).
Jeg kan ikke mærke når jeg har det, så har 2 af gangene gået med dem længe, inden de blev opdaget. Den ene gang resulterede det i voldsomme plukveer, som gik ind og afkortede min livmoderhals.
Men så længe det bliver opdaget og du er i behandling, gør det ikke noget

Anmeld

19. september 2013

Menne

Karla skriver:

Jeg er nu på min 3. kur for blærebetændelse i graviditeten (er 29+6).
Jeg kan ikke mærke når jeg har det, så har 2 af gangene gået med dem længe, inden de blev opdaget. Den ene gang resulterede det i voldsomme plukveer, som gik ind og afkortede min livmoderhals.
Men så længe det bliver opdaget og du er i behandling, gør det ikke noget

Jeg kan heller ikke mærke det. Det var jm der opdagede det igår, fordi jeg var lidt øm, når hun mærkede nederst på maven.. Jeg har også haft mange plukveer de sidste par uger - måske skulle jeg ha nævnt det for hende?

Det er sjovt,vi to følges ad. Jeg er også 29+6 i dag (har bare opdateret status en dag for tidligt )

Anmeld

19. september 2013

Karla

Menne skriver:

Jeg kan heller ikke mærke det. Det var jm der opdagede det igår, fordi jeg var lidt øm, når hun mærkede nederst på maven.. Jeg har også haft mange plukveer de sidste par uger - måske skulle jeg ha nævnt det for hende?

Det er sjovt,vi to følges ad. Jeg er også 29+6 i dag (har bare opdateret status en dag for tidligt )

Jeg tror ikke du skal bekymre dig
Jeg har også haft rigtig mange plukveer - og det har ikke haft nogen betydning.

Jeg var til lægetjek i uge 25, hvor det blev opdaget, og et par dage efter jeg var kommet i behandling fik jeg rigtig mange plukveer, mellem 10 og 30 i timen. Og samtidig havde jeg menstruations murren.

Til jordemoderbesøg i mandags sagde min jordemoder, at på nuværende tidspunkt godt måtte have rigtig mange plukveer, det er kun hvis der er murren samtidig, at jeg skal slappe af. Og hvis det fortsætter med murren og rigtig mange plukveer, skal jeg kontakte fg

Sjovt, så følges vi jo helt ad

Anmeld

19. september 2013

Clisolka

Menne skriver:

Så længe lægerne er obs på blærebetændelsen, så burde der ikke ske noget. Jeg havde i min første graviditet 5 x blærebetændelse og her i min sidste havde jeg stort set konstant blærebetændelse 

Der er ikke noget bedre end at høre hjertelyd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.