Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hei Jeg er blevet en lille smule bange for at jeg måske kan være gravid. Og jeg ved at ingen kan svare meg på om jeg er det eller ikke. Men jeg må spørge alligevel Det kendes ud som om noget er nederst i maven. På en måde på linje med hoftebenene (kun lidt lenger ned) Jeg merker det mest hvis jeg bøyer meg ned. Kan det måske være noget, eller? :/Jeg skal få mensen om en uge, så det er jo for tidligt at teste endnu. Men jeg var bare nødt til at spørge. Og om der er nogen andre der har merket noget lignende når de blev gravide eller ikke?Jeg har også ømme brystvorter. Det bruger jeg at have mellom æl og mens. Men de er mindre ømme nu. Men det har nok ingen betydning.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnthonsMor skriver: Jeg tror umiddelbart ikke man burde kunne mærke noget fysisk på maven, før man er laaaaaangt over uge 10 i hvert fald.. Men man kan godt have ømme bryster, kvalme og alle de "normale" symptomer, men disse kan også komme uden, at man er gravid
Jeg tror umiddelbart ikke man burde kunne mærke noget fysisk på maven, før man er laaaaaangt over uge 10 i hvert fald.. Men man kan godt have ømme bryster, kvalme og alle de "normale" symptomer, men disse kan også komme uden, at man er gravid
Jeg var gravid
AnjaTherese skriver: Jeg var gravid
Altså, jeg har den også, men jeg er altså ikke gravid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128