hjælp !!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
10 svar
3 synes godt om
19. september 2013

EnGodMor

Åh piger, hjælp, virkelig hjælp mig. 

For en uge siden lagde min mand Det flotteste plastik klik gulv med trælook.

Nu har min søn på halvandet så lige tabt en gaffel ned på gulvet, og af røg en flig

Af gulvet, gulvet er lyst (ludbehandlet look) men nu efter han tabte gaflen kan

man se en mørkt brun plet i gulvet  FUCK. 

Har i nogle ideer til hvad jeg kan Gøre for at få dækket den mørke plet i gulvet inden min mand opdager det? 

Han vil blive så ked af det, hvis han ser det

Det 

er ikke et rigtig trægulv. Men et plastik klik gulv med lyst træ look. 

Hjælp gode råd modtages virkelig med kæmpe kys hånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Ayasmor

EnGodMor skriver:

Åh piger, hjælp, virkelig hjælp mig. 

For en uge siden lagde min mand Det flotteste plastik klik gulv med trælook.

Nu har min søn på halvandet så lige tabt en gaffel ned på gulvet, og af røg en flig

Af gulvet, gulvet er lyst (ludbehandlet look) men nu efter han tabte gaflen kan

man se en mørkt brun plet i gulvet  FUCK. 

Har i nogle ideer til hvad jeg kan Gøre for at få dækket den mørke plet i gulvet inden min mand opdager det? 

Han vil blive så ked af det, hvis han ser det

Det 

er ikke et rigtig trægulv. Men et plastik klik gulv med lyst træ look. 

Hjælp gode råd modtages virkelig med kæmpe kys hånd

Jeg har desværre ingen gode fif til, hvordan du kan få det dækket. Umiddelbart tænker jeg dog, at det er hvad der kan ske med så lille en str. i huset?? Det er rigtig ærgerligt når han lige så lige har fået det lagt, men ligefrem at skulle skjule det for ham? Håber du finder en løsning på det hele

Anmeld

19. september 2013

MH82

Hvis du stadig har fligen, kan du så ikke lime den på igen og slibe overfladen let??

Anmeld

19. september 2013

EnGodMor

Ayasmor skriver:

Jeg har desværre ingen gode fif til, hvordan du kan få det dækket. Umiddelbart tænker jeg dog, at det er hvad der kan ske med så lille en str. i huset?? Det er rigtig ærgerligt når han lige så lige har fået det lagt, men ligefrem at skulle skjule det for ham? Håber du finder en løsning på det hele

Det var heller ikke for at skjule det som sådan,  vil da selvfølgelig fortælle ham det, men det kunne være dejligt jeg havde en måde at kunne få pletten væk på igen.  Så det  ikke blev helt så surt for ham, når han lige har brugt en masse tid på at ligge det

Anmeld

19. september 2013

EnGodMor

MH82 skriver:

Hvis du stadig har fligen, kan du så ikke lime den på igen og slibe overfladen let??

Det var min tank, men kan simpelthen ikke finde den ellers så er det bare sådan det er. 

Men tænkte mere om man   kunne få en form for lak til sådanne uheld til gulvet i samme farve

Anmeld

19. september 2013

Ayasmor

EnGodMor skriver:

Det var heller ikke for at skjule det som sådan,  vil da selvfølgelig fortælle ham det, men det kunne være dejligt jeg havde en måde at kunne få pletten væk på igen.  Så det  ikke blev helt så surt for ham, når han lige har brugt en masse tid på at ligge det

Ahhh på den måde Kan godt forstå, at du synes det er hamrende ærgerligt. Har desværre ikke de helt store fif. Kæresten kommer dog hjem indenfor kort tid, kan da lige høre ham ad

Anmeld

19. september 2013

SD21

Man kan vidst få sådan noget knastelim - det er jo godt nok ikke en knast, men man kan få det i samme farve som gulvet vidst nok :-)

Anmeld

19. september 2013

EnGodMor

SD21 skriver:

Man kan vidst få sådan noget knastelim - det er jo godt nok ikke en knast, men man kan få det i samme farve som gulvet vidst nok :-)

FantastiskDet må jeg lige undersøge. Tak

Anmeld

19. september 2013

pcoramt

i byggemarkeder kan man få en lim til at dække sådanne huller også i lyse nuancer

Anmeld

19. september 2013

EnGodMor

pcoramt skriver:

i byggemarkeder kan man få en lim til at dække sådanne huller også i lyse nuancer

Ved du hvad den lim hedder? 

For jeg skal ha stoppet hullet, så ikke der trænger vand ned i det, når   vi vasker  gulv, ellers trænger der jo vand ned i pladen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.