Hej hej..
Uha godt I ikke gjorde det vores hjem ligner noget der er løgn

Vi var enige om at vi kun ville have et hold gæster pr. dag med Victoria her, da vi havde det ved Mathilde og det bare fungerede rigtig godt.. Men denne gang har det virkelig trukket tænder ud -måske fordi at vi ikke havde de første 4 dage på hospitalet til at komme til hægterne i (ingen madlavning, ingen rengring, ingen tøjvask osv.)
Men ellers går det godt.. Hun er så dejlig.. I skrivende stunde er det jo en uge siden jeg fik veer

Altså den der følelse når de kommer op på ens mave, den er bare så skøn s¨å skøn

Dig synes jeg at jeg bekymre mig meget om hendes mave -hun er jo flaskebarn, så det er jo lidt hårde ved mavsen... Synes den har været noget hård i dag.. Så overvejer at gå fuld over tril syrnet allomin og ikke halv syrnet og halv alm... Men skal jo også passe på ikke at lave for mange ændringer, da det jo også kan slå den bette mave i stykker..
Hvad mig selv angår så går det godt.. Men uha hvor har jeg pludselig fået ondt i ryggen og nogen gange maven... Samt er blodet tiltaget i styrke.. Synes eller allerede onsdag at det var aftagende, men jeg skal da lige love for at jeg tog grueligt fejl... De sagde ellers på fg at man ikke bløder så meget anden gang.. Hmmm, ved jeg nu ikke helt om der passer...

Anja -der med glæde vil have besøg en anden gang...
Anmeld