FG eller læge? (35+1)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2013

Anonym trådstarter

De sidste par dage har jeg haft vildt ondt i mit tidligere kejsersnit, jeg fødte i uge 33 for 2,5 år siden, da arret var ved at give sig

Hver gang jeg skal lave en bevægelse, får jeg vilde "jag" i arret og i nat vågnede jeg fordi det gjorde så ondt

Jeg bliver voldsom svimmel, virkelig stakåndet og utilpas flere gange om dagen

Min læge har "akut tid" her mellem 11.30-12, ville i tage derhen eller ringe til fg?

Jeg er jo temmelig bange for,at de vil pille baby ud nu, og derved føde i uge 35

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

CamillaSoefelt

Anonym skriver:

De sidste par dage har jeg haft vildt ondt i mit tidligere kejsersnit, jeg fødte i uge 33 for 2,5 år siden, da arret var ved at give sig

Hver gang jeg skal lave en bevægelse, får jeg vilde "jag" i arret og i nat vågnede jeg fordi det gjorde så ondt

Min læge har "akut tid" her mellem 11.30-12, ville i tage derhen eller ringe til fg?

Jeg er jo temmelig bange for,at de vil pille baby ud nu, og derved føde i uge 35

Jeg ville starte med en tur til lægen, som så kan sende dig videre hvis det er. Dog tror jeg ikke de piller baby ud før tid, men måske planlagt kejsersnit i stedet? Det skal jeg ikke gøre mig klog på. Men afsted til lægen med dig.

Anmeld

19. september 2013

serinasmor

Anonym skriver:

bestil den akutte tid og se om du kan vente til da der er ikke så længe til jo

bliver det nødvendigt så ring til fg

Håber der ikke er noget undervejs allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.