Erfaringer med hængevugge søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.891 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2009

Mary

Jeg er faldet for det der fantastiske koncept med at hænge en vugge op i loftet  Så kan vi jo bruge den flere steder i huset, og ville nyde at kunne vugge vores lille ny i søvn - forhåbentlig.

MEN, min mand kan i hvert fald ikke se det smarte i at den skal hænge i loftet da han er bange for den falder ned. Jeg kan da egentlig godt forstå ham, men jeg tænker jo, at der er mange der gør det, og det må da fungere? Det har selvfølgelig betydning hvilket loft man har, og det er derfor jeg spørger her nu.

Vi har gipslofter, nogle der har erfaringer med det? Det er i øvrigt den der Oda fletvugge fra Babysam til den gode pris af 300 kr jeg gerne vil ha, kender I den? Kan man mon bruge stativet fra Leandervuggen til denne vugge? Synes Leander er lidt pebret til at bruge i max ½ års tid.

Håber I kan hjælpe
Maria 16+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2009

Valle81

Hejsa:0)

Har ikke erfaringer med hængevugge, men til ipslofter kan man købe specielle skruer med specielle ravpluks( ved ikke om det staves sådan) som er beregnet til gipslofter. Man kan købe dem i forskellige størrelser alt efter hvor meget vægt den skal kunne bære:0)

Dernæst når i har hængt krog i, så kan din mand jo prøve at hænge sig i krog, holder den, holder den også vuggen:0)

Håber i finder ud af det:0)

Kærligst fra Christina

Anmeld

2. august 2009

Safina

Man kan leje leandervugge for 70kr. pr. md. og stativ for 30 kr. pr. md. hos babysam. Det kunne måske være en ide at leje et stativ?

Jeg har ingen erfaring med gipslofter, men har selv lige hængt en slyngevugge op i loftet, og min mand var heller ikke begejstret. Men jeg har selv været oppe og hænge i den, og den rykker sig ikke en millimeter, så den ryger ikke ned

Anmeld

3. august 2009

Mary

En slyngevugge har jeg også tænkt på - ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke lagde ud med den idé da jeg er storforbruger af slynger  Men stativ til leje, det var da en god idé!!! Det har jeg slet ikke overvejet var en mulighed.

Tak for svar begge to.

Anmeld

11. august 2009

trine1989

min bror og svigerinde har en leander skide smart men den bette vil bare ikk ligge i den, så de har desværre brygt de penge på den bare hænger ubrugt ville bare lige nævne det så det er med i jeres beslutning.
vedrørende gipsloft så kan man godt men man kan ikke helt selv bestemme hvor da man skal ramme forskallingsbrædderne

Anmeld

11. august 2009

LineD

Jeg er også sådan faldet for hængevuggen, mit hjerte faldt pladask til Leander, føj den var dyr, men glæder mig enormt til at bruge den!
Så kan desværre ikke dele erfaringer (ENDNU  ) men blot dele din mening om de fine hængevugger hehe

Anmeld

11. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg har haft en vugge til at hænge i loftet, og jeg kan kun anbefale det. Jeg har aldrig gjort et bedre køb. Dog synes jeg at i evt skal leje en i babysam. Min datter brugte sin i 2½ mdr. da hun har lange ben kunne hun ikke bruge den længere. - den kostede 700 kr. i babysam, som sagt de bedste penge jeg nogen sinde har brugt. Jeg lagde hende i den i stuen, da jeg ikke synes hun skulle ligge i sin seng det meste af sin sove tid. Og når hun så blev lidt ældre, derved også var mere vågen, sætte jeg nogen legeting der ned, så brugte jeg det som et lille legested til hende. (der hun skulle sove satte jeg en lille senge himmel op, faktisk var det et tilsyet dynbetræk ).

Og ang gipsloft, kan man få nogen ravpluks der er beregner til det. Hvor "armene" ligesom slår sig ud. Sådan et der skal MEGET til får den bliver hevet ud.

Mvh Sofie.

Anmeld

11. august 2009

Camilla_a

Vi har en slyngevugge fra Natures Sway, som bare er det bedste vi overhovedet har brugt penge på!!!! Vi har brugt den til to børn og de elsker den! Hvis de har været urolige kom de derop og fladt til ro med det samme fordi den lidt lukker verden ude og efterligner da de var inde i maven. Min kæreste havde en dag bundet en snor i så han kunne sidde i sofaen og vugge
De kan bruge den i rigtig lang tid, den stor bliver 2 imorgen og han bruger den stadig

Når de lige bliver lidt ældre bliver den hængt ned så de selv kan komme op i den og sidde og hygge  
Man kan købe den hos sneglehuset.com. Der købte vi vores og man får så god vejledning

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.filiokus.dk/Graphics/Products/1617_m.jpg&imgrefurl=http://www.filiokus.dk/product.asp%3Fproduct%3D1617&usg=__6Bx2TvlcXTtv7AuYDIPcUzm7dEE=&h=300&w=200&sz=4&hl=da&start=6&um=1&tbnid=Jvg04cyQ9S0qpM:&tbnh=116&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3D%2522nature%2Bsway%2522%26hl%3Dda%26um%3D1

Anmeld

11. august 2009

Lise

Camilla_a skriver:

Vi har en slyngevugge fra Natures Sway, som bare er det bedste vi overhovedet har brugt penge på!!!! Vi har brugt den til to børn og de elsker den! Hvis de har været urolige kom de derop og fladt til ro med det samme fordi den lidt lukker verden ude og efterligner da de var inde i maven. Min kæreste havde en dag bundet en snor i så han kunne sidde i sofaen og vugge
De kan bruge den i rigtig lang tid, den stor bliver 2 imorgen og han bruger den stadig

Når de lige bliver lidt ældre bliver den hængt ned så de selv kan komme op i den og sidde og hygge  
Man kan købe den hos sneglehuset.com. Der købte vi vores og man får så god vejledning

http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.filiokus.dk/Graphics/Products/1617_m.jpg&imgrefurl=http://www.filiokus.dk/product.asp%3Fproduct%3D1617&usg=__6Bx2TvlcXTtv7AuYDIPcUzm7dEE=&h=300&w=200&sz=4&hl=da&start=6&um=1&tbnid=Jvg04cyQ9S0qpM:&tbnh=116&tbnw=77&prev=/images%3Fq%3D%2522nature%2Bsway%2522%26hl%3Dda%26um%3D1

Jeg vil SÅ gerne have den der slyngevugge til baby... men tror kæresten synes det er lidt flippet, og at vi i øvrigt har en dyr Stokke seng der bliver ledig inden baby kommer til verden... jeg vil bare så gerne have den...

Anmeld

11. august 2009

Camilla_a

Lise skriver:

Jeg vil SÅ gerne have den der slyngevugge til baby... men tror kæresten synes det er lidt flippet, og at vi i øvrigt har en dyr Stokke seng der bliver ledig inden baby kommer til verden... jeg vil bare så gerne have den...

Jamen jeg kan slet ik rose den nok! Min sundhedsplejerske havde aldrig set en, men sagde den var så smart og at den helt sikkert var med at styrke vestibulærsansen. Du må prøve og overtale din kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.