aarrh men farvel træning center!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
4 svar
7 synes godt om
19. september 2013

sandramor

JA altså det er hvad jeg siger nu......

Da jeg ventede Melina tog jeg 19 kg på men ja naivt nok var jeg ret så sikker på de nok hurtig skulle forsvinde igen da jeg med min store datter tog 27 på som jeg tabte på 6 mdr igen.... men NIX BIX .... de sidste 5 kg bliver bare siddende!!!
Så jeg begyndte igen på min træning i centeret og jo der skete da lidt men bare slet ikke nok heller ikke selvom jeg skar kulhydrater fra kosten.......

Så i sidste uge tog jeg en ny metode i brug og halleluja siger jeg bare!!11
Jeg træner herhjemme til Jillian Michaels trænings videoer..... starter på 30 days shred og skal da lige love for at bare på en uge er der sket mere end 5 mdr i trænings centeret...... jeg har tabt mig 1½ kg på en uge.... 1 cm om låret og mine håndtag er på vej vææææææk og man kan faktisk se der gemmer sig nogen mavemusker inde bag ved det sidste fedt på maven
men imponerende nok skærer jeg ikke længere kulhydrater væk.... (valgte at lytte til Jillan som siger det er noget fis) så jeg spiser stadig kulhydrater bare ikke i kæmpe mængder.....

så hvis der sidder nogen derude og ikke synes de kan overskue at finde tiden til at komme i træningscenter..... Jillian Michaels..... det virker sku!!

nå det var bare et glædes indlæg og lidt delt information til dem der skulle finde det interessant at gå igang med

håber i alle får en skøøøøøn dag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

Moar2011

sandramor skriver:

Da jeg ventede Melina tog jeg 19 kg på men ja naivt nok var jeg ret så sikker på de nok hurtig skulle forsvinde igen da jeg med min store datter tog 27 på som jeg tabte på 6 mdr igen.... men NIX BIX .... de sidste 5 kg bliver bare siddende!!!
Så jeg begyndte igen på min træning i centeret og jo der skete da lidt men bare slet ikke nok heller ikke selvom jeg skar kulhydrater fra kosten.......

Jeg træner herhjemme til Jillian Michaels trænings videoer..... starter på 30 days shred og skal da lige love for at bare på en uge er der sket mere end 5 mdr i trænings centeret...... jeg har tabt mig 1½ kg på en uge.... 1 cm om låret og mine håndtag er på vej vææææææk og man kan faktisk se der gemmer sig nogen mavemusker inde bag ved det sidste fedt på maven
men imponerende nok skærer jeg ikke længere kulhydrater væk.... (valgte at lytte til Jillan som siger det er noget fis) så jeg spiser stadig kulhydrater bare ikke i kæmpe mængder.....

så hvis der sidder nogen derude og ikke synes de kan overskue at finde tiden til at komme i træningscenter..... Jillian Michaels..... det virker sku!!

nå det var bare et glædes indlæg og lidt delt information til dem der skulle finde det interessant at gå igang med

Wow hvor flot
Hvor får man den dvd henne?

Anmeld

19. september 2013

sandramor

Storms-Mor skriver:

Wow hvor flot
Hvor får man den dvd henne?

iihh taaark

jamen man kan vidst købe dem ret billigt på amazon.com

det har jeg endnu ikke gjort.... jeg har sådan et net tv... så har fundet hendes video på youtube istedet for.....
http://www.youtube.com/results?search_query=jillia n+michaels+30+day+shred+level+1&oq=jillian& ;gs_l=youtube.1.0.35i39j0l9.1921.2976.0.4589.7.7.0 .0.0.0.116.615.6j1.7.0...0.0...1ac.1.11.youtube.U0 Z37xGJUmA

det var noget af et link hihi..... nå men det er der jeg har fundet dem

Anmeld

6. oktober 2013

Giraffen

sandramor skriver:

jeg har gjort det samme her - træner KUN hjemme (og kan varmt anbefale beachbody's videoer når du er på den anden side af Jillians, de er vilde! )

Jeg sad også bare kronisk fast på 62-64 kg og jeg trænede HELE tiden i fitnessworld - nu er jeg nede på 57

Anmeld

6. oktober 2013

Billemyre

Fedt med god inspiration!!

Jeg mister nærmest al lyst til træning, når jeg kommer ned i centret
Synes ikke, der er andet end toptrænede, super slanke kvinder og mænd dernede, som knap nok sveder eller er forpustede efter 40 minutter på Crosstraineren eller løbebåndet  
Og så er der så mig! Med femten kilo for meget på sidebenene, grisefarvede kinder og ingen rygrad, som gør, at jeg kravler hjem igen efter en halv time.

Så det her er nok mere mig
Har før haft vildt god erfaring med Zumba videoer hjemme i stuen, så jeg tror simpelthen, jeg hopper med på Jillians - har lige været inde at smugkigge. Det ser godt ud!

(Nu bliver næste udfordring så at få plads til mit korpus på vores stuegulv - efter vi er flyttet fra hus til lille lejlighed er det nærmest ikke eksisterende, og slet ikke hvis man skal kunne se fjernsynskærmen samtidig )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.