JA altså det er hvad jeg siger nu......

Da jeg ventede Melina tog jeg 19 kg på

men ja naivt nok var jeg ret så sikker på de nok hurtig skulle forsvinde igen da jeg med min store datter tog 27 på som jeg tabte på 6 mdr igen.... men NIX BIX .... de sidste 5 kg bliver bare siddende!!!

Så jeg begyndte igen på min træning i centeret og jo der skete da lidt men bare slet ikke nok heller ikke selvom jeg skar kulhydrater fra kosten.......

Så i sidste uge tog jeg en ny metode i brug og halleluja siger jeg bare!!11

Jeg træner herhjemme til Jillian Michaels trænings videoer..... starter på 30 days shred og skal da lige love for at bare på en uge er der sket mere end 5 mdr i trænings centeret...... jeg har tabt mig 1½ kg på en uge.... 1 cm om låret og mine håndtag er på vej vææææææk og man kan faktisk se der gemmer sig nogen mavemusker inde bag ved det sidste fedt på maven

men imponerende nok skærer jeg ikke længere kulhydrater væk.... (valgte at lytte til Jillan som siger det er noget fis

) så jeg spiser stadig kulhydrater bare ikke i kæmpe mængder.....
så hvis der sidder nogen derude og ikke synes de kan overskue at finde tiden til at komme i træningscenter..... Jillian Michaels..... det virker sku!!

nå det var bare et glædes indlæg og lidt delt information til dem der skulle finde det interessant at gå igang med

håber i alle får en skøøøøøn dag derude
Anmeld