Snyder med 2 dage :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
5 svar
14 synes godt om
19. september 2013

Marianne1989

Får travlt næste uge, så jeg snyder med to dage ! Er 15+5 i dag !! Første jordmodersamtale gik rigtig fint, jubiii .. Hun sagde: "nøøøj, hvor er det lille hjerte bare stærkt" .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

B&J

fantastisk du gemmer på en spir din krop er virkelig bygget til at bære en baby hold da op hvor fantastisk smuk krop

Anmeld

19. september 2013

Marianne1989

B&J skriver:

fantastisk du gemmer på en spir din krop er virkelig bygget til at bære en baby hold da op hvor fantastisk smuk krop

Tusind tak, det var rigtig sødt skrevet! Jeg bliver nogle gange (eller tit) nervøs for om han vokser, som han skal. Men umiddelbart ser det sådan ud .. åååh, kan ikke vente til misdannelsescanningen, hvor jeg igen ses med min lille dreng 

Anmeld

19. september 2013

B&J

Marianne1989 skriver:

Tusind tak, det var rigtig sødt skrevet! Jeg bliver nogle gange (eller tit) nervøs for om han vokser, som han skal. Men umiddelbart ser det sådan ud .. åååh, kan ikke vente til misdannelsescanningen, hvor jeg igen ses med min lille dreng 

det kan jeg godt forstå jamen jeg syntes det er fantastisk din krop kan rumme ham inden i uden at vokse ud... det er utroligt hvad en kvinde krop kan

og self glæder du dig det er jo såååååå vildt

Anmeld

19. september 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Får travlt næste uge, så jeg snyder med to dage ! Er 15+5 i dag !! Første jordmodersamtale gik rigtig fint, jubiii .. Hun sagde: "nøøøj, hvor er det lille hjerte bare stærkt" .. 

Vildt at der ligger en lille baby derinde i den fine krop  

Anmeld

19. september 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Vildt at der ligger en lille baby derinde i den fine krop  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.