Hvornår vinterjakke og

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.033 visninger
11 svar
10 synes godt om
19. september 2013

MIWULA

Flyverdragt. Jeg synes det virker til at være ret koldt om morgenen nu.  Og er selv hoppet i vinterjakke. 

Hvad bruger i til jeres børn nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2013

MorEllen

MIWULA skriver:

Flyverdragt. Jeg synes det virker til at være ret koldt om morgenen nu.  Og er selv hoppet i vinterjakke. 

Ja, det gik lige op for mig at vi må have en varm vinterjakke til pigen! Her hvor vi bor (i Norge) var det 0 grader da de tog afsted til vuggestuen   Så i dag skal mor ud at shoppe jakke til pigen

Hun har en softshel heldragt og med fleece under tror jeg det var nok et stykke tid endu.. Hun er 2 år og 9 måneder og render meget rundt når hun er ude... Men når det bliver minusgrader vil jeg nok tage i brug den varme flyverdragt.

Anmeld

19. september 2013

De3Guldklumper

MIWULA skriver:

Her venter vi 5-6 uger endnu med flyverdragt. Indtil da bruger de deres termosæt evt med fleece jakken under hvis de synes det er for koldt. Ellers har de deres softshell

Anmeld

19. september 2013

AlberteSophie

Hm her er det stadig sommer jakke med strik under. 

Men må være ærlig og sige der ikke går mange dage før vinter jakken tages i brug. 

Vi venter lidt med flyverdragten

Anmeld

19. september 2013

MIWULA

MorEllen skriver:

Ja, det gik lige op for mig at vi må have en varm vinterjakke til pigen! Her hvor vi bor (i Norge) var det 0 grader da de tog afsted til vuggestuen   Så i dag skal mor ud at shoppe jakke til pigen

Hun har en softshel heldragt og med fleece under tror jeg det var nok et stykke tid endu.. Hun er 2 år og 9 måneder og render meget rundt når hun er ude... Men når det bliver minusgrader vil jeg nok tage i brug den varme flyverdragt.

Pyha det var godt nok koldt. Ja i må ud og have en vinterjakke. Her er det 7 grader nu og blir op til 15 senere. 

Anmeld

19. september 2013

PernilleogLouis

Venter også lidt endnu - syns stadig det er varmt oppe af dagen til at rende rundt i Vinterjakke og flyverdragt - sikkert en gang midt/sidst oktober kommer vinterjakken frem også flyverdragten senere 

Anmeld

19. september 2013

MIWULA

AlberteSophie skriver:

Hm her er det stadig sommer jakke med strik under. 

Men må være ærlig og sige der ikke går mange dage før vinter jakken tages i brug. 

Vi venter lidt med flyverdragten

Ja for det er godt nok koldt. Jeg har også noget termoset jeg kan give min på også jakke men tænker bare hvis jeg alligevel giver ham begge dele på kan han vel ligeså godt få en vinterjakke på. hehe

Anmeld

19. september 2013

MIWULA

Pylle3 skriver:

Her venter vi 5-6 uger endnu med flyverdragt. Indtil da bruger de deres termosæt evt med fleece jakken under hvis de synes det er for koldt. Ellers har de deres softshell

Vi har os et termoset men ved ikk hvor varmt det er. Det er bare et fra Bilka så er bange for han vil fryse. 

Anmeld

19. september 2013

Lucky05

Her trækker vi den også lidt endnu. Fra søndag / mandag har de lovet 20 grader. det skal også være varmt overtøj når vi kommer ned i nærheden af frysepunktet. Men det er satme koldt om morgenen ja. 

Anmeld

19. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Termotøj  vinterjakke og flyverdragten bliver gemt til det bliver rigtig koldt. Hvad skal man ellers give dem på senere på året

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.