Er min mave sunket???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.123 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. september 2013

betiinsen

Hej piger. Mine kollegaer kom i dag og sagde de synes min mave var sunket, jeg havde ikke selv bemærket det, men da jeg kom hjem synes jeg nu godt selv jeg kan begynde at se det.. De billeder med sort bluse og lyse bukser er frs i dag, er i uge 32, det andet billede er fra jeg ventede min datter og er uge 35.. Synes maven er sunket allerede nu og var den slet ikke i uge 35 sidst.. Hvordan kan det være?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

betiinsen

Ok Nok bare mig der nyes der er lidt forskel

Anmeld

18. september 2013

Swerg

Syntes ikke rigtig at den er sunket  

Anmeld

18. september 2013

betiinsen

Tak for svar kan sagtens bare være mig der følte hun fyldte mere for oven før, men måske hun bare ligger lidt anderledes

Anmeld

19. september 2013

pcoramt

betiinsen skriver:

Hej piger. Mine kollegaer kom i dag og sagde de synes min mave var sunket, jeg havde ikke selv bemærket det, men da jeg kom hjem synes jeg nu godt selv jeg kan begynde at se det.. De billeder med sort bluse og lyse bukser er frs i dag, er i uge 32, det andet billede er fra jeg ventede min datter og er uge 35.. Synes maven er sunket allerede nu og var den slet ikke i uge 35 sidst.. Hvordan kan det være?

Vil umiddelbart sige nej, men den er vokset. I øvrigt en rigtig fin mave  

Anmeld

19. september 2013

Swerg

betiinsen skriver:

Tak for svar kan sagtens bare være mig der følte hun fyldte mere for oven før, men måske hun bare ligger lidt anderledes

Super flot mave iøvrigt sådan en ønsker jeg mig i næste graviditet

Anmeld

19. september 2013

Kløver

Synes nu heller ikke det ligner den er sunken og ofte sætter de sig ned i bækkenet tidligere første gang

Anmeld

19. september 2013

B&J

nej ikke sådan lige men det er blevet større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.