Jeg taber mig???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
1 synes godt om
18. september 2013

Nadia Rosengren

Jeg er nu i uge 31+3. Inden jeg blev gravid vejede jeg  ca 53 kg vil jeg tro. 

Jeg har været på vægten nogle gange, og har været oppe og veje 58,7 kg Rimelig stabilt. Men nu har jeg pludselig tabt mig to kg, og vejer 56,7 kg. 

Jeg vejer mig altid om morgenen, og det er inden for relativt kort tid min vægt er faldet. Jeg har ikke haft ændringer i min kost eller livsstil. 

Endelig til mit spørgsmål - Er det noget jeg skal bekymre mig om? Selvfølgelig vil jeg holde øje med det, og det skal ikke fortsætte den vej. Men bør jeg allerede nu være urolig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

MyLove E

Nadia Rosengren skriver:

Jeg har været på vægten nogle gange, og har været oppe og veje 58,7 kg Rimelig stabilt. Men nu har jeg pludselig tabt mig to kg, og vejer 56,7 kg. 

Jeg vejer mig altid om morgenen, og det er inden for relativt kort tid min vægt er faldet. Jeg har ikke haft ændringer i min kost eller livsstil. 

Endelig til mit spørgsmål - Er det noget jeg skal bekymre mig om? Selvfølgelig vil jeg holde øje med det, og det skal ikke fortsætte den vej. Men bør jeg allerede nu være urolig? 

Jeg ville nok lige give læge et lille kald for at høre om det er ok!?!

Anmeld

18. september 2013

LMX

Nadia Rosengren skriver:

Nej du kan være helt rolig 

Baby tager ikke skade af at du taber dig. Der er faktisk overraskende mange som taber sig i løbet af en graviditet eller som kun tager ganske få kg på. 

Så længe du spiser og husker vitaminerne så skal det nok gå 

Anmeld

18. september 2013

LMX

Det kan jo faktisk også tænkes at du har haft lidt væskeophobning i kroppen som nu, på kort tid, er forsvundet 

Anmeld

18. september 2013

Nadia Rosengren

LMX skriver:

Det kan jo faktisk også tænkes at du har haft lidt væskeophobning i kroppen som nu, på kort tid, er forsvundet 

Tak for svar! Har ikke døjet med vand i kroppen overhovedet endnu. Der har i hvert fald intet været at se. Men hvis det er ganske normalt, vil jeg bare lade det være ved det så! Kunne bare ikke lade være med at spekulere på, om det nu også var okay! :-)

Anmeld

18. september 2013

Albertsen92

Nadia Rosengren skriver:

Jeg tabte også 2 kg pludselig, tror det er væske selvom man ikke kan se det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.