det er hårdt endelig at få bearbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

jeg har endelig fået noget hjælp til at få bearbejdet mange af de ting jeg kæmper med pga min barndom, og dog kun været hos psykologen en gang i sidste uge, men det er først nu jeg åbenbart har givet mig selv lov til at tænke over det,

det vi snakkede om sidst var omkring min mor og at det virkelig gik mig meget på, at hun ikke var en "rigtig" bedste for mine børn, nå hun nu aldrig har været en god mor for os som børn,

jeg har altid håbet at hun ville ændre sig og komme til børnenes fødselsdag osv. men efter næsten 7 år er det gået op for mig at det aldrig bliver ænderledes selvom jeg altid har vist det

det er nok lidt rodet men har bare brug for at få lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

camilla10

Anonym skriver:

jeg har endelig fået noget hjælp til at få bearbejdet mange af de ting jeg kæmper med pga min barndom, og dog kun været hos psykologen en gang i sidste uge, men det er først nu jeg åbenbart har givet mig selv lov til at tænke over det,

det vi snakkede om sidst var omkring min mor og at det virkelig gik mig meget på, at hun ikke var en "rigtig" bedste for mine børn, nå hun nu aldrig har været en god mor for os som børn,

jeg har altid håbet at hun ville ændre sig og komme til børnenes fødselsdag osv. men efter næsten 7 år er det gået op for mig at det aldrig bliver ænderledes selvom jeg altid har vist det

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

camilla10 skriver:

tak

Anmeld

18. september 2013

2721

Stort kram

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Stort kram

mange tak

Anmeld

18. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Det kan være rigtig hårdt at gå til psykolog og skulle konfrontere de følelser man allerhelst vil gemme helt væk. Men i længden bliver du glad for det, det er jeg sikker på.

Anmeld

18. september 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det kan være rigtig hårdt at gå til psykolog og skulle konfrontere de følelser man allerhelst vil gemme helt væk. Men i længden bliver du glad for det, det er jeg sikker på.

jeg er også sikker på at det hjælper mig i længden

og det har også haft hjulpet mig den sidste uge så jeg ikke haft tænkt over hvorfor det var sådan, for de fik jeg lidt forklaringen på(ved at hun spurgt om forskellige ting), og fandt også ud af at jeg ikke har nogen følser for min mor.

det er mest hård fordi min datter ind imellem spørg hvem der er hendes bedste forældre(til trods for hun ved at hun har en mormor)

nu har min dreng fødselsdag om 1 uge og hun har ikke givet svar(som hun aldrig gør) på om hun kommer på selve dagen, så jeg har virkelig overvejet at fortælle hende at hun ikke skal komme.

hun har været til mine børn fødselsdag 1 gang til dem hver og de bliver 7 år og 6 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.