Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alberte bliver 1 år lige om lidt (:
jeg har derfor tænkt mig at lave nogle sunde "slikposer" til dagplejen. Altså nogle med rosiner ... Og ? Så løb jeg tør for ideer
hvad pokker kan jeg fylde poserne med som ikke er alt for usundt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AlberteSophie skriver: Alberte bliver 1 år lige om lidt (: jeg har derfor tænkt mig at lave nogle sunde "slikposer" til dagplejen. Altså nogle med rosiner ... Og ? Så løb jeg tør for ideer hvad pokker kan jeg fylde poserne med som ikke er alt for usundt?
Skal det være en pose ? I fx en muffinform kan der også være plads til vindruer og lignende..
Alberte bliver 1 år lige om lidt (: jeg har derfor tænkt mig at lave nogle sunde "slikposer" til dagplejen. Altså nogle med rosiner ... Og ? Så løb jeg tør for ideer hvad pokker kan jeg fylde poserne med som ikke er alt for usundt?
fignestænger, riskiks, frugti form af en mandarin eller andet i den stil, en frugtbolle/pølsehorn eller andet i den stil? Ved ikke om du kan bruge noget af det, det var et forsøg værd.
Jeg har heller så mange ideer
Frugtstang
Vindruer
Tomater
En lille bolle
Husk de ikke må få nødder, popcorn og gulerødder. Tror også det gælder tørrede bananer
vi have figenstænder i, rosiner, tørrede abrikoser, og vinduer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128