Softshell heldragt vs. rengtøj med fleece.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. september 2013

CaWi

I dag spurgte jeg DP-mor hvad hun synes, mht overtøj lige for tiden.
Jeg synes det er svært, og ved jo ikke hvad han har brug for deroppe.
Nå, men hun sagde så at en softshell heldragt ville være god.
Vi havde vi brugte sidste efterår/dette forår med et tyndt lag fleece i. Vi var ret glade for den, med fik ikke brugt den super meget.

Sagen er den, at jeg for længe siden købte regntøj med fleece i, som dog stadig er halvanden nummer for stort.
Skal jeg virkelig ud og invistere i en softshell dragt, eller kan regntøjet gå? Jeg tænker der jo ikke er den samme åndbarhed.

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

IT-nørd

CAWI skriver:

I dag spurgte jeg DP-mor hvad hun synes, mht overtøj lige for tiden.
Jeg synes det er svært, og ved jo ikke hvad han har brug for deroppe.
Nå, men hun sagde så at en softshell heldragt ville være god.
Vi havde vi brugte sidste efterår/dette forår med et tyndt lag fleece i. Vi var ret glade for den, med fik ikke brugt den super meget.

Sagen er den, at jeg for længe siden købte regntøj med fleece i, som dog stadig er halvanden nummer for stort.
Skal jeg virkelig ud og invistere i en softshell dragt, eller kan regntøjet gå? Jeg tænker der jo ikke er den samme åndbarhed.

Hvad ville i gøre?

Vi havde en softshell foragt fra Name it sidste efterår og forår og den fungerede fint. Dog havde vi regntøj ved siden af.

Dette efterår købte jeg alligevel termotøj, to delt da jeg synes det er smart at jakken kan bruges sammen med regnbukser. 

Min veninde har altid brugt regntøj med foer, fra Didriksson og hun har været yderst tilfreds. Jeg vil tro du sagtens kan klare det med regntøjet til din søn, hvis det passer i størrelsen. For stort regntøj er jo træls at bevæge sig i.

Min pige er 2 år og 3 måneder.

Anmeld

18. september 2013

MorEllen

Vi har en softshel heldres og regntøj i vuggestuen.. og fleece til at have under når det bliver koldt. Ser for mig at det må være lidt træls at rende rundt i regntøj hvis det ikke er så vådt utenfor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.