Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har i et bar dage nu haft en lille idé om at jeg kunne mærke lillepigen, syntes det er svært at sige med sikkerhed, men det har virkelig føltes sådan! Jeg er i uge 17+3 og fik af vide at der nok godt kunne gå lidt tid da min moderkage ligger udenpå.. Men så igår aftes tog jeg min mands hånd og holdte den på min mave (længe) mens vi så en film, han kunne mærke noget sagde han, og det rumsterede også rundt i min mave, så jeg er næsten 100% sikker på at vi har mærket vores lille prinsesse Ville bare lige dele min skønne oplevelseGod dag til jer alle!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk. Petersen skriver: Har i et bar dage nu haft en lille idé om at jeg kunne mærke lillepigen, syntes det er svært at sige med sikkerhed, men det har virkelig føltes sådan! Jeg er i uge 17+3 og fik af vide at der nok godt kunne gå lidt tid da min moderkage ligger udenpå.. Men så igår aftes tog jeg min mands hånd og holdte den på min mave (længe) mens vi så en film, han kunne mærke noget sagde han, og det rumsterede også rundt i min mave, så jeg er næsten 100% sikker på at vi har mærket vores lille prinsesse Ville bare lige dele min skønne oplevelseGod dag til jer alle!
YAY HURRA SØDE
asff skriver: YAY HURRA SØDE
SD21 skriver: Ej, hvor skægt - så har du termin 23/02-14? :-) Jeg glæder mig sådan til jeg kan mærke vores lille prins - jeg mærker ham puffe rundt indimellem, men ikke uden på maven endnu og heller ikke regelmæssigt :-)
Ej, hvor skægt - så har du termin 23/02-14? :-) Jeg glæder mig sådan til jeg kan mærke vores lille prins - jeg mærker ham puffe rundt indimellem, men ikke uden på maven endnu og heller ikke regelmæssigt :-)
Frk. Petersen skriver: Ja det har jeg Det er bare dejligt at mærke !
Ja det har jeg Det er bare dejligt at mærke !
SD21 skriver: Ja, det er fantastisk :-) fedt, så har vi termin samme dag :-)
Ja, det er fantastisk :-) fedt, så har vi termin samme dag :-)
Frk. Petersen skriver: Neeeej hvor sjovt Så må vi se hvem der kommer først
Neeeej hvor sjovt Så må vi se hvem der kommer først
SD21 skriver: Haha. Ja, det ku være sjovt ;-)
Haha. Ja, det ku være sjovt ;-)
Frk. Petersen skriver: Kan se at du bor på lolland/F .. Skal du så føde på Nykøbing? Har selv boet dernede hele min barndom
Kan se at du bor på lolland/F .. Skal du så føde på Nykøbing? Har selv boet dernede hele min barndom
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128