spørgsmål til kat og ormekur håber på hurtig svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
6 svar
3 synes godt om
18. september 2013

Heidimed lea

Hej vi fik en killing i sidste uge. den fik ormekur for små 14 dage siden og i morges kom der en lang hvid orm ud af den.    skal den så have kur igen eller er det kuren fra sidst som virker nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Heidimed lea

opper lige

Anmeld

18. september 2013

Swerg

Heidimed lea skriver:

Hej vi fik en killing i sidste uge. den fik ormekur for små 14 dage siden og i morges kom der en lang hvid orm ud af den.   skal den så have kur igen eller er det kuren fra sidst som virker nu

Måske har din killing ikke fået en høj nok dosis. Jeg ville give den en omgang mere

Anmeld

18. september 2013

B&J

jep den skal have en omgang mere.. kan være den har været prop fyldt med dem så de skal have en ekstra

Anmeld

18. september 2013

CroQuis

Hvad hedder kuren?

Anmeld

18. september 2013

Faith

Det kommer an på hvilken pille det er den har fået. Nogle slags tager kun spoleorm, mens andet tager både spole- og bændelorm.

Jeg ville nok drøfte det med en dyrlæge.

Anmeld

18. september 2013

mariamiss6

Heidimed lea skriver:

Hej vi fik en killing i sidste uge. den fik ormekur for små 14 dage siden og i morges kom der en lang hvid orm ud af den.   skal den så have kur igen eller er det kuren fra sidst som virker nu

Jeg ville altså ringe til dyrlægen. Du aner ikke om du kan komme til at forgifte katten hvis du giver dobbelt dosis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.