Skal jeg ringe til FG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har ikke mærket den lille idag. Den plejer ellers at være meget aktiv. Jeg har måske mærket en lille smule tidligt i morges, men ellers ikke, og der plejer ellers at være en forudsigelig rytme for hvornår der er aktivitet derindefra.

Jeg tænker at jeg om lidt vil prøve et meget koldt glas vand og lægge mig ned og forsøge at vække den lille.... Men er på den anden side skide bange for jeg ikke kan, og så blir jeg bare endnu mere nervøs! Ih altså!

Skal jeg ringe til FG når mønstret ændrer sig så meget?
Og hvis jeg nu ikke kan fremprovokere liv er det så FG jeg ringer til?

Hilsen en Hys førstegangsgravid 29+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ring til Fg med det samme hvis den lille er meget stille...

prøv at se om du kan få den til at reagere ved at trykke forsigtigt på maven så du skubber til den...

Lige dig ned og lig stille træk vejret dybt og se om den lille ikke vågner ved at der bliver stille.. når du går rundt bliver den jo vugget i søvn

Anmeld

18. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja prøv med et glas koldt vand og lidt afslapning på sofaen, og hvis ik det virker, så prøv at hoppe lidt op og ned. Hvis det stadig ik virker ville jeg ringe og få en snak med en jordmor! 

Tit så har baby i maven en sove dag, hvor man nærmest ik mærker dem. Med alberte oplevede jeg at hun havde vendt sig ind mod min ryg, og når baby sparker mod ryggen, ka det være rigtig svært at mærke dem.

For at alt er ok, og at du får lidt gang i den bette! Vh stine

Anmeld

18. september 2013

Alberthe_iben

Hvis det ikke virker at drikke noget iskoldt eller ligge dig ned og slappe lidt af, sådan at den lille ikke bliver vugget, ja så ville jeg få fat på FG med det samme! 

Krydser fingre for at den bare sov lidt tungt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.