Hvornår fødte du 2. Gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 2. Gang - gik du over tid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.047 visninger
18 svar
2 synes godt om
18. september 2013

Molly23

Hej piger, jeg syntes ventetiden er lang og tænker meget på hvornår lillesøster melder sin ankomst. Jeg er nu 34+2, så der skal selvfølgelig gå et par uger endnu, men noget skal man jo bruge tiden på :-) 

Hvornår fødte i 2. Gang? Jeg selv gik 5 dage over med min første og jeg er spændt på om jeg også går over tid denne her gang. Er det ikke noget med at man ofte føder før anden gang....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

MariaKyedDK

Molly23 skriver:

Hej piger, jeg syntes ventetiden er lang og tænker meget på hvornår lillesøster melder sin ankomst. Jeg er nu 34+2, så der skal selvfølgelig gå et par uger endnu, men noget skal man jo bruge tiden på :-) 

Hvornår fødte i 2. Gang? Jeg selv gik 5 dage over med min første og jeg er spændt på om jeg også går over tid denne her gang. Er det ikke noget med at man ofte føder før anden gang....

jeg gik 7 dage over tid her 2. gang med lillepigen

1. gang med lillemanden fødte jeg på terminen  

Anmeld

18. september 2013

_-Kathrine-_

1. Gang 40+4
2. Gang 41+0

Anmeld

18. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang i uge 38+6

2. gang i uge 40+5

Anmeld

18. september 2013

Majeha

Storerbror: 36+2

Lillebror: 39+3

Anmeld

18. september 2013

Molly23

Indtil videre holder det ihvertfald ikke stik med at man ofte føder tidligere 2. gang end 1. gang 

Anmeld

18. september 2013

sandramor

Molly23 skriver:

1 gang : 38+6
2 gang : 38+6

Anmeld

18. september 2013

Wik

Jeg troede også jeg ville føde før tid her anden gang, men gik 6 dage over præcis som første gang. Jeg tror ikke man skal forvente for meget 

Anmeld

18. september 2013

Clisolka

Fødte første gang 39+5 (efter igangsættelse dagen før)

Fødte her 2. gang 39+4 

Anmeld

18. september 2013

Sara.

Pige 1 gang uge 41+0 - veer startede om natten, kom på skejby kl 9 ca, fødte kl 15.30 ca

Dreng 2 gang uge 41+5 - veer startede om morgenen, kom på skejby kl 11 ca, fødte 13.30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.