Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger, jeg syntes ventetiden er lang og tænker meget på hvornår lillesøster melder sin ankomst. Jeg er nu 34+2, så der skal selvfølgelig gå et par uger endnu, men noget skal man jo bruge tiden på :-)
Hvornår fødte i 2. Gang? Jeg selv gik 5 dage over med min første og jeg er spændt på om jeg også går over tid denne her gang. Er det ikke noget med at man ofte føder før anden gang....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Molly23 skriver: Hej piger, jeg syntes ventetiden er lang og tænker meget på hvornår lillesøster melder sin ankomst. Jeg er nu 34+2, så der skal selvfølgelig gå et par uger endnu, men noget skal man jo bruge tiden på :-) Hvornår fødte i 2. Gang? Jeg selv gik 5 dage over med min første og jeg er spændt på om jeg også går over tid denne her gang. Er det ikke noget med at man ofte føder før anden gang....
jeg gik 7 dage over tid her 2. gang med lillepigen
1. gang med lillemanden fødte jeg på terminen
1. gang i uge 38+6
2. gang i uge 40+5
Storerbror: 36+2
Lillebror: 39+3
Indtil videre holder det ihvertfald ikke stik med at man ofte føder tidligere 2. gang end 1. gang
Jeg troede også jeg ville føde før tid her anden gang, men gik 6 dage over præcis som første gang. Jeg tror ikke man skal forvente for meget
Fødte første gang 39+5 (efter igangsættelse dagen før)
Fødte her 2. gang 39+4
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128