11+5 med lillefisen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.717 visninger
8 svar
6 synes godt om
18. september 2013

justagirl

Den vokser og vokser! om under 1 uge skal jeg til NF! dog uden farmand! men svigermor tager med! jeg glæder mig:i men igen, også rigtig nærvøs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2013

asff

justagirl skriver:

Den vokser og vokser! om under 1 uge skal jeg til NF! dog uden farmand! men svigermor tager med! jeg glæder mig:i men igen, også rigtig nærvøs

Den bliver rigtig fin

Anmeld

18. september 2013

justagirl

asff skriver:

Den bliver rigtig fin

Jeg glæder mig godt nok, til at se hvad der inden i ! om der er 2 eller 1 og om alt er i orden!

Anmeld

18. september 2013

asff

justagirl skriver:

Jeg glæder mig godt nok, til at se hvad der inden i ! om der er 2 eller 1 og om alt er i orden!

Selvfølgelig er alt ok Du har ikke fået en tryghedsscanning? - For så er du vidst ved at være den eneste, der ikke har det

Anmeld

18. september 2013

justagirl

asff skriver:

Selvfølgelig er alt ok Du har ikke fået en tryghedsscanning? - For så er du vidst ved at være den eneste, der ikke har det

nej, har jeg ikke hihi! - har virkelig været ved at bestille en mange gange! men jeg har en stædig mand her hjemme som holder mig i skinnet!

haha.. må bare vente

Anmeld

18. september 2013

asff

justagirl skriver:

nej, har jeg ikke hihi! - har virkelig været ved at bestille en mange gange! men jeg har en stædig mand her hjemme som holder mig i skinnet!

haha.. må bare vente

Så spare i de penge Kan godt forstå du glæder dig så

Anmeld

18. september 2013

justagirl

asff skriver:

Så spare i de penge Kan godt forstå du glæder dig så

Jeg havde jo den brunlige blødning .. men ikke engang der fik jeg en scanning.. jeg har det sårn.. - taber man barnet.. er det jo kroppen som udstøder noget som ikke er levedygtigt! self vil det være hårdt! men det er bare op på hesten igen!!

Anmeld

18. september 2013

asff

justagirl skriver:

Jeg havde jo den brunlige blødning .. men ikke engang der fik jeg en scanning.. jeg har det sårn.. - taber man barnet.. er det jo kroppen som udstøder noget som ikke er levedygtigt! self vil det være hårdt! men det er bare op på hesten igen!!

Nej jeg tror der skal mere end farvet udflåd til.. Jeg var afsted fordi jeg virkelig pisblødte og ikke kunne gå af smerter - og selv dér skulle lægen overbevises! Men ja, sagt på den hårde måde, så har du ret. - Men den lille fis er da derinde i bedste velgående

Anmeld

18. september 2013

justagirl

asff skriver:

Nej jeg tror der skal mere end farvet udflåd til.. Jeg var afsted fordi jeg virkelig pisblødte og ikke kunne gå af smerter - og selv dér skulle lægen overbevises! Men ja, sagt på den hårde måde, så har du ret. - Men den lille fis er da derinde i bedste velgående

jeg tror bestemt også, den har det rigtig godt! iih hvor ville jeg dog bare gerne vide hvor mange der er!

har massere af tvillinger på begge sider..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.